G
gairhe
Guest
hola a tots. estudiant mn enginyeria elèctrica i estic fent projecte fi de carrera en la qual he de tiristors per controlar la potència dissipada en la càrrega utilitzant el mètode de control de fase. Hi haurà circuit detector d'encreuament zero, microcontrolador, opto aïlladors i tiristors. Estic usant tiristor BT151 i jo hem buscat lloc web poden internet per a l'aplicació del senyal d'entrada adequada per al tiristor sense danyar el microcontrolador. En molts llocs web em vaig trobar amb MOC3021, Moc3031, Moc3041 per aplicar el senyal d'entrada a triac / tiristor. Però aquests són difícils de manejar. El problema que enfronta el MOC3021 va ser que la producció estarà enganxat fins que zerocrossing fins i tot si traiem vcc al pin 1. així que això fa que sigui molt poc adequat per a l'operació desitjada. L'anàlisi del circuit molts que es va acudir una la idea d'utilitzar MCT2E per activar la porta del tiristor. em hab connectat el circuit de simulació de Proteus esquema del meu circuit proposat. Funcionarà el circuit amb 220V AC? per descomptat que em hab utilitzats amb una tensió petita, però no hab a prova amb un nivell d'alta tensió. Desitjo rebre qualsevol suggeriment. Algun ho ha intentat abans una ..????? >> gairhe