max6953 LED DRIVER

N

ngeronikolos

Guest
Hola nois,

Algú va usar el max6953 de tracció a les 4 pantalles de matriu 5x7 conduït?Li estaria molt agraït per algun codi d'exemple per abordar el max6953 d'un per (16F84A).Tinc dificultats per comprendre el protocol de les fitxes tècniques.

Gràcies
Nikos

hai

i que s'usa de vegades fa
vaig a trobar i publicar la codificació

SI US PLAU it.I entrada arribi aquest moment.

GRÀCIES
Nikos
geronick (at) yahoo.com

En lloc d'esperar que un codi intenta utilitzar la següent nota d'aplicació de Maxim-IC: http://www.maxim-ic.com/appnotes.cfm/appnote_number/1034/ln/en.
El que realment necessita és una cosa de subrutines I2C que són comuns per a tots els dispositius I2C: I2C i rebre el codi de I2C transmetre codi..
Utilitza el muntatge o C?

He fet pantalla amb MAX6952, però tinc problema draving seva Channell SPI.Si em connecto més de 3 xips que no puc aconseguir senyals clares sobre SPI (suposo MAX6952 té una capacitància de Bòsnia i Hercegovina d'aquests pins).I ara crec que he d'utilitzar repetidor després de 2 xips, però no estic segur que el problema resideix aquí.Si algú té un suggeriment si us plau el posin aquí.
He notat que ha MAX6952 suspens <0,4 i es tracta de tensió és difícil d'aconseguir en les comunicacions d'alta velocitat.Crec que aquí rau el problema, però necessiten una solució i, ja que ara estic conduint amb SCI colock de només 288kHz, i MAX es pot conduir amb un màxim de 26MHz!Fins i tot amb el rellotge de baixa velocitat i això no es pot connectar més de 3 xips!

així, pot ser portat bloc accionat mitjançant onlu PIC?em refereixo a cap controlador únic algoritme?s com el LCD gràfica de fer?

Cita:

així, pot ser portat bloc accionat mitjançant onlu PIC?
em refereixo a cap controlador únic algoritme?
s com el LCD gràfica de fer?

ja he fet un circuit, però utilitzant MAX6952 i PIC16F877 en Proteus,
buscar en el circuit i el codi, espero que sigui útil per u,
Ho sentim, però vostè necessita entrada per veure aquest arxiu adjunt

ali_raza117 escriure:

ja he fet un circuit, però utilitzant MAX6952 i PIC16F877 en Proteus,

buscar en el circuit i el codi, espero que sigui útil per u,

ali_raza117,

Haver que va fer algunes de simulació amb MAX6953 al PROTEUS?, He tractat de fer-ho però no funciona, crec que la biblioteca d'aquest component s'ha d'error, he implementat aquest circuit en ProtoBard i funciona bé.

Em poden ajudar?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back