Matlab Codi d'extracció de característiques del discurs

M

moiz

Guest
Hola algú em pot ajudar a descobrir les característiques del discurs. Jo estic fent el meu projecte sobre "Reconeixement de les emocions humanes Utilitzant la senyal de la parla", així que he de extreure les característiques del discurs com 1. El camp 2. Energia 3. La mitjana de 4. Un mínim de 5. Un màxim de 6. Variància 7. Formants (F1, F2 i F3) 8. Predictiu lineal 9. Coeficients (LPC) 10. Predicció lineal Cepstral coeficients (IPCC) 11. Mel-Frequency Cepstral coeficients (MFCC) 12. Primera derivada de MFCC (dMFCC) 13. Segona derivada de MFCC (ddMFCC) 14. Registre de freqüència de l'energia coeficients (LFPC) 15. Predicció de la percepció lineal (PLP) 16. PLP espectral relativa (Rasta-PLP). Si tens el codi que m'ajudi plz o per correu a mi en mymoiz2004@yahoo.co.in

Aquest és un tema molt candent. Feu una recerca en EDAboard si vostè encara necessita ajuda perquè em faci saber

Sí, no tinc cap tipus d'ajuda mitjançant l'ús de la recerca també en el codi matalab d'extracció de característiques dels senyals de la parla? I si algú sap també la base de dades en Anglès per a parlar de emotinal plz m'ajuden? plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Hola a tots, jo també. Necessita el codi de MATLAB per l'algorisme d'extracció de característiques especialment LPCC i MFCC Si us plau envieu-me un correu electrònic sclim9 (at) hotmail.com tq

Hola a tots .... També he de mel freqüència coeficient Cepstral d'extracció de característiques si us plau m'ajudi ..... Identificació de l'e-mail: jsaravanaece@gmail.com gràcies ..

hola sóc Yasar, estic fent també parlar del projecte en el reconeixement, si tens el codi font en Matlab, correu plz em ... Identificació del meu yasarbruce@gmail.com

Jo estaria molt agraït si també em pot enviar el codi, ha d'implementar un reconeixement de fonemes usant hmm però no sé com extreure que compta amb ... e-mail: tugceayar@gmail.com Gràcies inadvance

Hola, jo també necessita el codi d'una aplicació o hmm ann base de reconeixement d'emocions en la parla i si no és el codi real, llavors almenys una adreça completa i detallada sobre com procedir amb ella. Si us plau, Envieu el codi: obscurecoder@gmail.com Agraint a tots vostès, oc

és NY1 hvin codi en llenguatge C per MFCC de reconeixement de locutor

hey im fent un projecte sobre la detecció de l'emoció del discurs. si el cos té la seva base de dades de PLS compartir aquí .. alsocode per SVM thnx per avançat

Podria si us plau enviar el codi font de MATLAB per MFCC per a mi (golbanoo862007@yahoo.com) també? moltes gràcies

Podria si us plau envieu els codis font matlab de reconeixement de locutor. el meu projecte és construir un sistema de seguretat en Matlab ..

Podria si us plau envieu els codis font matlab de reconeixement de locutor. el meu projecte és construir un sistema de seguretat en Matlab ..
laringe té diverses rutines que et poden ajudar per a l'extracció de característiques, així com les tècniques de modelatge de GMM, etc potser útil

Hola algú em pot ajudar a descobrir les característiques de l'EEG. Jo estic fent el meu projecte sobre "reconeixement d'emocions EEG basat en" el que he de extreure les característiques de l'EEG

hola si algú tenen un codi del tema anterior, si us plau pujar en aquest fòrum. és millor que l'enviament de mails a les adreces de correu electrònic. gràcies

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back