mantenir xiulet

A

Aprenentatge

Guest
Hola ...
Tinc portàtil Toshiba Satellite.
Quan encenc el meu portàtil, manté xiulet i xiulet ...
Del teclat és defectuosa, li agrada mirar el botó número 4 i 6 és un problema ..
Intenta desendollar el cable del teclat de la placa base de ..PERÒ SEGUEIX SENT MI LAPTOP xiulet ..i cant accedir a la configuració de la BIOS.
Hi ha un curtcircuit en la meva placa base?Quina part he de comprovar?
Gràcies ..

El teclat i la placa mare no està en curtcircuit.Suposo que la memòria RAM / s no està correctament fixat en la presa de corrent o és defectuós.N'hi ha prou amb retirar i substituir, en el sòcol després de netejar la pols i els contactes solts.Bona sort

Gràcies per la resposta ..
No crec que la memòria RAM és un problema.Me l'han substituït per un de nou, però el meu portàtil segueix sonant com un boig, com si es curtcircuita el teclat.
Tracte de portàtil arrencada de la RAM no adjunta, el patró dels xiulets és diferent, més sona un soroll.xiulet...xiulet.so, mentre que el meu problema és que el meu ordinador portàtil en contínua beep beep beep beep, encara que sense la presència del teclat.
Qualsevol solució si us plau??
Gràcies

Comprova també les tensions de subministrament d'energia i la capacitat actual.El so com aquests són causats per problemes en els perifèrics, tractar de comprovar la calor dels dispositius amb el contacte dels dits.com controladors d'entrada / sortida i també a prop de jack d'alimentació.

Juntament amb el sugessions donat per "mfarooq1", comproveu la bateria CMOS.Quan s'esgota la bateria, la mare de la Junta emet un xiulet constant i no podeu accedir.Bona sort.

Hola
Anar a la forums.computers.toshiba-europe.com /
Registre i post consulta ur allà.Ells poden ajudar a u. ...

Rgds,
Anish

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back