mètodes alternatius per crear comptador d'energia pròpia

V

visva

Guest
estic a la feina crear comptador d'energia pròpia. He buscat ADE775x, ADE776x sèrie. però que està tenint alguna dificultat per fer això (transformador, resistència de derivació, etc ..,). així que qualsevol que m'ajudi. Hi ha algun mètode alternatiu (IC, Circuts .. etc) per mesurar l'energia d'una fase. aquí vull mostrar aquest valor del mesurador d'energia a la pantalla LCD mitjançant l'ús de micro controlador (89S52).

Per obtenir la xifra exacta del seu consum d'energia que necessita per obtenir el corrent i el voltatge, els multiplicaré, i després multiplicar amb el cosinus de l'angle entre ells és a dir, VA Cos phi. Si es té en compte que el consum actual es deu principalment a les càrregues resistives (forns elèctrics, escalfadors elèctrics, dutxes elèctriques), llavors el terme cos Phi es pot descuidar. No obstant això, si vostè no té aquests grans usuaris d'energia i tenen una gran quantitat d'elements de transformació impulsat, de manera que rebrà una xifra més alta que el valor real. De la mateixa manera, si la tensió d'alimentació és constant, no té en compte aquest termini, però en la majoria dels països de la tensió de xarxa es porta a terme només a + - 10%. Per tant una mesura bruta seria mesurar el corrent a continuació de visualització (vegades la tensió de xarxa), com per exemple kW per a una alimentació nominal de xarxa de 230 V, el corrent d'alimentació si era 8.2a, llavors la pantalla es llegeix (8,2 x 230/1000) = 1,88 KW. Obert

Jo sé com calcular l'energia. però necessito saber quins són els circuits o circuits integrats (components) per al càlcul de l'energia.

vostè pot trobar molts de recerca google. Vaig a donar aquest cop de la meva

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back