LVDS receptor de consum d'energia

E

el00

Guest
Hola tinc 4 dispositius d'enviament de dades RS232 contínuament. Aquestes corrents es converteixen a LVDS i transmesa a través de 4 parells de cables. A l'altra banda, hi ha una SN65LVDT33D convertir TTL i un micro PIC amb 4 UARTS. Tot està funcionant bé, però el problema és que es basa SN65LVDT33D 16 mA quan està en repòs, la qual cosa és massa per a aquesta aplicació. Tenia una mirada, sembla que tots els receptors LVDS tenen més o menys aquest consum d'energia. Qualsevol pot explicar per què? Hi ha alguna manera de superar això? Gràcies

Receptors LVDS té un tipus d'anàleg comparador part davantera (de rebuig en mode comú i el guany), que va a cremar una mica d'energia. El poder és necessari per a la velocitat. Vostè pot buscar algunes versions més antigues i de velocitat més baixa si només s'executa RS-232 bauds. Sembla que l'intermedi RS-232 a la capa d'LVDS és una pèrdua de poder material i, quan és possible que utilitzis un receptor de RS-232 al final de destinació. Vostè podria considerar tractar d'un ultra baixa potència comparador CMOS en lloc d'un receptor LVDS, sobretot si no es preocupen massa per coses com les maneres a prova de fallades d'entrada.

En primer lloc, gràcies per respondre. Vostè té raó. Em vaig oblidar d'esmentar que la velocitat de transmissió és molt baixa (4800 i 9600). No obstant això no vaig poder trobar cap "edat" del dispositiu. Si vostè pot suggerir una, ets benvingut.
Sembla que la mitja RS-232 a la capa d'LVDS és una pèrdua de poder material i, quan és possible que utilitzis un receptor de RS-232 al final de destinació.
de doble conversió es veu com una pèrdua, però per desgràcia és un requisit per a aquesta aplicació per evitar la diafonia (línia de transmissió s'implementa dins d'un entorn molt sensible d'adquisició de dades).
Vostè podria considerar tractar d'un ultra baixa potència comparador CMOS en lloc d'un receptor LVDS, sobretot si no es preocupen massa per coses com les maneres a prova de fallades d'entrada.
Aquesta és una bona idea. L'únic problema és la limitació de l'espai: la junta ha de ser molt petit i el convertidor de LVDS era prou petit. L'ús d'un comparador implica l'addició de resistències molts. Si vostè està assabentat de tota la resta que podria venir útil, si us plau digui. En cas contrari he de fer servir comparadors i ampliar el tauler.

Un CMOS de ferrocarril-ferrocarril-entrada del comparador que només es veu en les dues senyals diferencials, deu no necessiten resistències. Mentre que l'entorn elèctric és benigne (no sòl brut compensat, etc.) Vostè pot tractar d'establir un cas de prova en LTCSpice usant un dels seus, i veure com va.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back