local impressora de fax per a Windows XP

S

sunny656

Guest
Hola a tots:

No puc afegir o instal lar una impressora de fax local a la meva plataforma de Windows XP, encara que puc afegir i iniciar el servei de fax i fax components (per exemple, la consola de fax, editor de la portada de fax, etc) amb èxit.Pot algú ajudar-me a solucionar aquest tipus de problema?Sunny656

Najistotniejsze z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju obiekty, instalacje, usługi oraz urządzenia w coraz większym stopniu uzależnione są od nowoczes ...

Read more...

sírvase donar detalls.o impressora que
s'intenta instal lar.do u tenir el CD d'instal lació del controlador.el cable d'alimentació està bé.la impressora està rebent energia.és el USB (o port paral lel) cable connectat correctament.did o abans d'instal lar una impressora?

El meu ordinador té incorporat un mòdem intern Lucent a bord del qual es pot utilitzar per enviar i rebre tant de fax i de dades.Estic intentant configurar el modern com una màquina de fax de la instal lació i la configuració del controlador de la impressora de fax i servei de fax de Windows XP.No hi ha necessitat de connectar una impressora física a la PC per a que actuï com una màquina de fax.El meu problema és que no puc instal lar i afegir una impressora de fax al meu PC des del panell de control tot i que pot afegir el servei de fax amb èxit de Afegir o treure programes del panell de control.Pots veure clarament el meu punt?
Sunny656

El meu ordinador té incorporat un mòdem intern Lucent a bord del qual es pot utilitzar per enviar i rebre tant de fax i de dades.Estic intentant configurar el modern com una màquina de fax de la instal lació i la configuració del controlador de la impressora de fax i servei de fax de Windows XP.No hi ha necessitat de connectar una impressora física a la PC per a que actuï com una màquina de fax.El meu problema és que no puc instal lar i afegir una impressora de fax al meu PC des del panell de control tot i que pot afegir el servei de fax amb èxit de Afegir o treure programes del panell de control.Pots veure clarament el meu punt?
Sunny656

Sunny656

en primer lloc, suprimir la simillar llocs.Sé que a vegades passa.

respecte a la seva pregunta.o han tractat d'instal lar un programari de tercers com WinFax o qualsevol altra cosa.o potser anar a la pàgina web Lucent i dir sobre ella.isnt potser hi ha molt de suport per al seu mòdem de fax a les finestres.

és un WinModem o és un mòdem de maquinari?

No, no instal lar qualsevol WinFax ither fax o qualsevol programari en el meu PC.El mòdem Lucent és un suau mòdem (és a dir, WinModem).

Cita:

No, no instal lar qualsevol WinFax ither fax o qualsevol programari en el meu PC.
El mòdem Lucent és un suau mòdem (és a dir, WinModem).

Bé,
m'he fixat definitivament aquest problema per la reinstal lació d'una nova neta de Windows XP en el meu PC.La solució és força estrany i màgic per a mi.

sunny656 va escriure:

Bé, m'he fixat definitivament aquest problema per la reinstal lació d'una nova neta de Windows XP en el meu PC.
La solució és força estrany i màgic per a mi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back