Lloguer d'alimentació

S

suec

Guest
Hola

Necessito construir una font d'alimentació per al meu cotxe.
V. Al Registre 7,2-18, múltiple sortida V. Sortida 1 = 3,3 V I.out = 10A, Sortida V.
2 = 5V I. Out = 10A, Sortida V. 3 = 12V I.out = 5A, V. Out 4 = 5V I. Out = 2A.Potència de sortida 200W.
Jo estava pensant en utilitzar la topologia Flyback.No obstant això, des de diferents llocs que he sentit que això no pot ser la millor topologia d'usar, Quins són els seus suggeriments?
També he buscat algun esquema / parts i descritpion sense cap èxit.Va trobar un National.com (Lloc) Però no va tenir cap èxit allà, com una resposta a un correu electrònic que va enviar, va dir que "La millor manera de construir els reguladors de potència de sortida és utilitzar una topologia Flyback. No obstant això, per a les seves necessitats, la calculat pic de corrent que flueixen a través d'un FET és d'uns 100A Els nostres convertidors flyback es limiten a només 5A màxim, mentre que els nostres controladors FET es limiten a 10A.
"

Fins i tot els nostres pilots IC no serà capaç de conduir com un transistor FET de gran capacitat, a causa de la seva alta porta.

"
Així que si qualsevol cos té algun suggeriment sobre el que la topologia d'utilitzar i / o de qualsevol lloc bo per esquemàtica / parts, o qualsevol altre suggeriment útil per favor hágamelo saber.
Gràcies

El flyback és generalment l'elecció d'un múltiple de subministrament de potència.En general, però, la potència de sortida està limitada a uns 150W.Això és degut a les corrents de pic alt, especialment en els condensadors de sortida i rectificadors (no tant en els transistors).Atès que la major potència es requereix d'una sortida de voltatge relativament elevat, 12V, que pot facilitar les coses en aquests components i és possible que pugui arribar lluny amb un flyback en mode de corrent continu.

Però, probablement, en el seu cas la millor opció seria un acoblat endavant inductor del convertidor.
Quins són els corrents de mínim?Quins són els requisits de regulació?

En un baix voltatge d'entrada DC-DC dels corrents del transistor són alts de totes maneres.Vostè haurà de passar per sobre 35A.Això és comú.Es pot fer amb 2 o 3 IC paralled si és necessari.

Si us plau, després de més ajuda.

Hola

Suposo que això és on la meva condició d'aficionat entra, perquè no sé el que el min.corrents seria.
L'equitment que ús en el cotxe els estats volts necessaris i els ampers necessaris.
Tinc un reproductor de MP3, per exemple, que jo faig servir a vegades.Només indica que necessita 5V i 2A.
Així que si el jugador pot utilitzar una corrent més baixa 2A llavors no sé.

Jo no sé quines possibilitats theree és esbrinar si hi ha una menor possibilitat actual d'un element.
Si hi ha realment em appriciate algun consell al respecte.

Si vostè té alguna altra suggeriment per favor hágamelo saber que realment appriciate tota l'ajuda que podria aconseguir en aquest sentit.Gràcies pels teus suggeriments

Hola

5V a 2A no és realment un problema.Possiblement, el 2A és realment un valor màxim, però, de nou, això no és un problema, ja que el poder és només 10W, el que les variacions no causa massa problemes.

Quin és el 12V (a) 5A utilitza?

I potser la pregunta que m'han demanat primera és: necessita l'aïllament?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back