Les consultes relatives a plans d'energia

C

cks3976

Guest
Benvolguts Gurus, estem dissenyant un PCB de 12 capes que s'han de dur molt alta corrent (70a) d'una font de 48V. He reservat per a 8 capes d'alimentació i senyals a terra. Els forats de muntatge i passadors Forat passant de la placa han causat importants àrees buides en tots aquests plans d'energia. Dimensió de la CB és de 17,0 "X 1.80". Un mínim de 900 mil · lèsimes de polzada d'ample de conductor que es necessita en el coure oz 2 per portar a un total de 76 ampers de corrent com per alguns calculadora. Però com aquests buits que estic rebent un mínim de 200 mil · lèsimes de polzada d'ample en alguns llocs conductor del PCB. Tenim múltiples plans d'energia en l'àrea de PCB amb coure gairebé similar en múltiples capes que es cusen amb vies de perforació (16 mil · lèsimes de polzada i 32 pad mils). Estic fent el correcte, o hi ha alguna cosa que em falta en aquesta llista? Qualsevol ajuda en això és molt apreciada.

causa de anul · lar o fear.some a trobar els llocs que és de 200 mil ample de traça .... Pot vostè capaç d'augmentar 2-3 oz de coure espessor .. si us plau assegureu-vos d'emissió tèrmica corresponent de la targeta .. Salutacions Praveen Bhat

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back