lcd i canviar la multiplexació amb 18F452 Portbò unes quantes

Z

zeroskj1988

Guest
Estic utilitzant projecte pic18f452.inmy, he de multiplex LCD (jhd539, 16x4) i els interruptors. estic fent servir LCD en mode de 4 bits i connectat directament modificador de línia i les dades de la pantalla LCD de portb.when estic treballant amb el pgm no hi ha dubte variations.my atzar és si hi ha algun problema en la multiplexació directament. pls help me dóna les gràcies per endavant

No és recomanable per connectar línies de dades i el teclat als pins del port mateix directament.

Estic utilitzant pic18f452.inmy projecte, he de multiplex LCD (jhd539, 16x4) i els interruptors. estic fent servir LCD en mode de 4 bits i connectat directament modificador de línia i les dades de la pantalla LCD de portb.when estic treballant amb el pgm no hi ha dubte variations.my atzar és si hi ha algun problema en la multiplexació directament. pls help me dóna les gràcies per endavant
Es pot connectar fàcilment els interruptors i la pantalla LCD en la mateixa línia. Veure l'esquema adjunt. l'atracció de resistències són 4K7 i doen tirada són 1K.
27_1312788180.gif
Salutacions Ravi

gràcies senyor o i utilitzant esquemàtica similar a la del seu, a excepció de l'atracció d'una resistència, sinó que estic rebent la resposta que algunes tecles pressionades, encara que no estic pressionat

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back