LabVIEW, tractant de desenvolupar una interfície gràfica per al joc de Sudoku

S

sivamit

Guest
Hola, estic tractant de desenvolupar una interfície gràfica per al joc de Sudoku. En això hi ha una sèrie que es dóna com a entrada a un node de la fórmula i la mateixa matriu també s'actualitzen al final del node fórmules. El meu codi s'executa correctament, però el valor no s'està actualitzat en el panell frontal àmplia interfície gràfica d'usuari .. Si us plau ajuda ..

S'ha d'utilitzar una variable local. Una variable local li permeten escriure amb un control o llegir d'un indicador, que és una cosa que normalment no es pot fer amb els terminals de regular d'un objecte. Els locals tenen dues maneres: llegir i escriure. Un terminal variable local només pot estar en una manera al mateix temps, però vostè pot crear una segona terminal local per a la mateixa variable en l'altre manera. Entendre la manera és bastant senzill: en la manera de llegir, pot llegir el valor dels locals de la terminal, com si es tractés d'un control normal, en mode d'escriptura, pot escriure dades al local de la terminal, com si es tractés d'actualització normal indicador.

Hola .. em m nou en LabVIEW .. Realment no sé com utilitzar variable local .. Si us plau, ajuda. Per ref ur. He adjuntat el meu arxiu vaig veure. La meva intensió és actualitzar la matriu de 3x3 (en aquest cas la matriu 6) en última instància, la matriu principal ..

Per crear una variable local, col · loqueu el cursor sobre l'objecte (la matriu) i després feu clic dret per obrir el menú pop-up, seleccioneu Crea-variable local.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back