la seguretat de l'aplicació amb MIFARE

S

serikzile0760

Guest
everybody.This hola és el meu últim any a la universitat i que hauria de fer una tesi sobre mifare.I han estat tractant des del 2 de months.I tenir 2 targetes Mifare i vaig a donar una contrasenya diferent per them.reader llegirà la targeta, llavors accept.it em demanarà una contrasenya i que dirà la contrasenya per que ingressi la contrasenya enter.when cert, funcionarà un motor.I han fet part de la contrasenya i he estat fent part de la targeta de communication.My sèrie té 63 blocs i cada bloc dels Estats Units de 16 bit.let dir que hi ha un conjunt de dades a la targeta i com sabré que les dades que és la meva contrasenya o not.how vaig a presentar aquest a mikrocontroller.ı han estat tractant amb el 16F877 a la tesi . moltes gràcies per endavant

Vostè ha d'escriure la contrasenya en un bloc d'un sector de la targeta, i després de llegir-lo. Per tal que sigui segur que vostè també ha d'establir una clau d'autenticació a la targeta, el valor per defecte crec que és FF-FF-FF-FF-FF-FF. La targeta té 2 tecles d'autenticació i accés R / W restriccions per quadra, sector, clau. Suposo que utilitza un xip ASIC com el transceptor, controlada per la unitat de competència. Si vostè comença des de zero és bastant difícil, perquè el protocol té algunes fases, i si ho fa en una fase incorrecta, no es pot continuar o la targeta no respon com s'espera. Aquí hi ha alguns enllaços: www.openpcd.org - estudi del codi http://wg8.de/ - Projecte de Norma També en el lloc Elektor hi ha alguns projectes amb programari, i es pot trobar en alguns detalls "manual" Targeta de llibres.

hi.thanks per a la seva first.There ajudar no és un problema sobre com escriure o llegir un tag.I pot programar un comprador tag.The se li va donar el programador d'una etiqueta amb Mifare de me.I farà com system.ı embaded vol llegir amb UC i l'espectacle en LCD.I han fet per part de password.Forexample vaig a tenir una targeta que és 1Kbyte i escriuré una mica d'informació a l'etiqueta amb programmer.I no tenen cap problema a this.Should Puc utilitzar un codi de la DLL per a aquest tema o He de escriure un nou codi C amb CCS CI utilitza un port sèrie per a aquesta aplicació. [Size = 2] [color = # 999999] Afegit després de 9 minuts: [/color] [/size] He parlat amb el meu amic i em va dir que havia d'escriure un programa d'escriptura és en aquest application.ı ha de llegir la informació com per I by.But un no sé que jo ordre enviada a la UC i com vaig a trucar a personatges de la targeta.

No sé el que el lector de targetes / interfície que utilitzeu. Alguns mòduls de lector de targetes té una interfície en sèrie. Jo només RC530 + xip microcontrolador programat en C, per aplicar el protocol, però si vostè té un lector de targetes de treball només és necessari per implementar la comunicació amb el lector i utilitzar les seves funcions. Obtenir la documentació per al mòdul lector / escriptor.

hola el meu projecte és sobre mfrc530 lector de targetes i necessito que el programari per prendre la seva identitat, pot enviar programari de tot mfrc530 i si vostè té disseny de l'antena o qualsevol document sobre mfrc530 estaré agraït. gràcies (el meu mail és yavuzkykc@gmail.com )

Tinc un treball card.I he llegit tots els documents que em va enviar amb la tecnologia RFID de desenvolupament kit.They esmentar alguns comandaments en l'exemple there.For l'ordre de lectura és 0x86 o el codi d'escriptura és com el 0x85 this.i haurà d'utilitzar dues funcions igual que l'escriptura i la reading.I necessiten algun article sobre aquest program.Let diuen que això és escriure codi com FF 00 12 45 99.How vaig a enviar aquesta comanda amb RS-232 a la RFID Module.If vostè té un petit exemple, vull veure that.İf vols, jo puc capaç d'enviar algun document sobre la meva mòdul, però que em faci saber el seu agraïment adrress.bye de correu per endavant

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back