La participació de maquinari i programari

K

karthikkrv85

Guest
Hai a tots, m'agradaria conèixer alguns detalls sobre la participació de maquinari i programari de la participació en un microcontrolador. Quant a la meva enteniment, la participació del programari és només en el nivell superior. Em refereixo a partir de l'fonts en el fitxer objectiu i emmagatzemar en la ubicació definida en la memòria. Una vegada que si les accions necessàries van ser cremats dins de la memòria, l'arquitectura del microcontrolador (seccions de maquinari) es farà càrrec de les execucions, com buscar, descodificar i operacions d'execució. estic en el cert, fins aquest punt o el programari es tracta de nivells addicionals en la captació, descodificació o l'execució? Gràcies

estudiar alguns dels programes exemple (firmware) que s'utilitza en el PIC i altres microcontroladors .. entendre el codi utilitzat, això pot ser ja sigui en C o en conjunt, crec que el llenguatge assemblador seria millor que el seu simple, un programa simple com un LED intermitent seria un programa adequat. També l'estudi del full de dades del microcontrolador. Aprendre el llenguatge assemblador l'ajudaria molt ..

Hai arbj, Gràcies per la seva resposta ... Crec que he presentat el missatge d'una manera incorrecta o s'ha entès malament la meva pregunta. La meva pregunta és, després de gravar el programa en la memòria del microcontrolador, que s'obtindrà, descodificar i executar? microcontrolador de maquinari o programari? Entenc que l'assemblador dóna l'arxiu d'objecte i després el enllaçador es organitzar el codi modular dels / codi d'operació en la ubicació definida utilitzant algun algorisme. Després de programar tots aquests detalls / s codi d'operació "s'emmagatzema a la memòria de codi. Ara, qui obtindrà el codi d'operació i realitzar els passos? La cosa és que un entrevistador va sostenir que el sistema operatiu (programari) farà totes aquestes coses i el maquinari és simplement fictici. Crec que ara has entès la meva pregunta. Moltes gràcies per la seva resposta

Es tracta d'una mica d'una qüestió filosòfica - una mica com "quan m'he cremat el meu programari en el maquinari segueix sent el programari? '. Em permeto suggerir que en realitat es converteix en 'firmware'. El firmware està «executat» pel maquinari. De recuperació d'ús, etc és una funció de descodificació de maquinari. El maquinari és anar a buscar el codi (instruccions de firmware). No estic segur que he contestat a la teva pregunta, però! Keith

Gràcies Keith ... Jo estava discutint amb l'entrevistador gairebé com aquest tipus de resposta. Però no em va dir que és el microprogramari per a ell. Jo no sabia en quin sentit s'ha endut el meu explicació. Es pot saber una cosa més, el RTOS també es converteix en el microprogramari. No? Gràcies per la seva resposta i m'estic prenent la seva resposta és un dels punts positius amb la meva resposta.

Sí, RTOS és un programari que jo diria que si el microprogramari quan s'ha programat en un dispositiu. Crec que la seva comprensió de la distinció entre el que el maquinari i el programari / firmware no és la correcta. No obstant això, el maquinari no té la "intel · ligència" i en aquest sentit és un "ficticis", però quan es té alguna cosa de firmware / programari és el maquinari que està realitzant la recuperació d'instrucció i descodificació / execució de la instrucció. Així, el maquinari no és tan ximple. Keith.

No obstant això, el maquinari no té la "intel · ligència" i en aquest sentit és un "ficticis", però quan es té alguna cosa de firmware / programari és el maquinari que està realitzant la recuperació d'instrucció i descodificació / execució de la instrucció. Així, el maquinari no és tan ximple. Keith.
Gràcies Keith per la seva ajuda ... Com vostè ha dit que el maquinari que sí que té la capacitat de reconèixer el codi d'operació que es pertanyen a la seva arquitectura i porta a terme. En cas contrari, és un maniquí. Moltes gràcies

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back