La millor banda prohibida TC que ha fet

S

smilelangjun

Guest
He estat fent gap durant algun temps, i han tractat d'alguns tipus de gap en el procés CMOS estàndard utilitzant subtrate PNP VA. El millor coeficient de temperatute és això, 3σ de dV és de ± 6 mV des de -40 ° a 80 °, la tensió de banda prohibida és de 1,2. DV = ± | Vmàx-Vmin |, si la temperatura de la Vmax és més petit que Vmin, el dV és negatiu, i viceversa. Les dades provenen de proves forma, no de simulació, i són els resultats estadístics, no el millor un en milers de fitxes. Has fet un gap? llavors, què sobre el seu Coeficient de temperatura?

Tinc BG en les meves fitxes, que torna a mi recentment. Jo no he fet anàlisi sobre el escombrat de temperatura. Puc preguntar, com es configura un http://www.gobierno.cl/index/index.asp Institut Forestal INFOR-40C? Jo ni tan sols sé com provar la meva tensió de banda prohibida que no sigui a temperatura ambient. Em pot dir quina és la seva configuració és? No obstant això, els meus tensions gap s'allotja consistent en mesuraments diferents al dia, i la variació de tensió del meu buit de banda és de prop de 50mV variacions de cada 10 fitxes.

muntar el xip dels PCB, els va posar en una gran màquina que es pot escalfar i refredar els PCB. El GND i els cables d'alimentació es pot enfilar a partir d'una obertura.

Hola, qualsevol recomanació per a la gran màquina que vostè suggereix? Estic interessat en fer aquesta prova, però no tinc molts diners en la compra d'un bany termal decent. Gràcies.

És una gran màquina que pot torrat la temperatura i la humitat. La seva forma és molt similar a un refrigerador, i el seu nom xinès és 恒温恒湿 箱. Mybe tu per entendre. Crec que val la pena un munt de diners.

Ell està parlant d'un sistema de temperatura obliga, Thermostream. Són cars, però precisa. Si no pots permetre això, es pot assenyalar amb el secador de pèl en el xip o utilitzar algun esprai de congelació i controlar el canvi de VBG. No serà una mesura exacta!

Tinc curiositat sobre la seva arquitectura del seu BG Crec que el rendiment del seu BG és molt bo. Podria donar més informació sobre tu BG, com ara el consum d'energia de procés,? Gràcies! [Quote = smilelangjun] Es tracta d'una gran màquina que pot torrat de la temperatura i la humitat. La seva forma és molt similar a un refrigerador, i el seu nom xinès és 恒温恒湿 箱. Mybe tu per entendre. Crec que val la pena un munt de diners. [/Quote]

Es tracta d'una gran màquina que pot torrat de la temperatura i la humitat. La seva forma és molt similar a un refrigerador, i el seu nom xinès és 恒温恒湿 箱. Mybe tu per entendre. Crec que val la pena un munt de diners.
[/quote] El architechtre més popular de l'OP, no té correcció. Això no és molt bo, he vist un gap amb la mateixa architechtre només tenen (dV) = max ± 3 mV deriva -40 a 80 en un dels xips d'ADI SOC. Però jo no sé com ho van fer, potser el disseny és la raó més important.

manera senzilla de mesurar a 0 i el 100 C cobreixen la placa i el xip en paper d'alumini i posar glaçons de gel a la caixa té mesurement graus zero i la mateixa manera mantenir el paper d'alumini prop de la tija d'aigua bullint i el 90 mesuri forma de c més barata de fer-ho __sree

manera senzilla de mesurar a 0 i el 100 C cobreixen la placa i el xip en paper d'alumini i posar glaçons de gel a la caixa té forma de zero graus mesurement i similars mantingui l'alumini prop de la tija d'aigua bullint i mesuri de 90 ° C i la forma més barata d'extrapolar fer-ho __ Sree

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back