la detecció de la persona que truca està en línia o desconnectat (Telèfon)

M

magician

Guest
Hola a tots Estic tractant de fer un "contestador" que treballa en la línia telefònica. però tinc un problom. No detecta si ja ho la persona que truca es desconnecta o es troba connectat. quan la persona es desconnecta, el contestador automàtic ha de desconnectar de la línia i també que la línia de "inactiu". No sé com puc fer això anyboddy em pot ajudar? Vaig a estar molt agraït

En general, la detecció de to d'ocupat s'utilitza per determinar fi de la trucada al costat de la persona requerida.

Comproveu la tensió quan la informació és en línia i quan es desconnecta.

[Quote = umery2k75] Reviseu les tensions quan la informació és en línia i quan es desconnecta. [/Quote] he comprovat la tensió de línia també, però no té cap variació. Em detecta un to d'ocupat, però com?

Es necessita un descodificador de tons (per exemple, NE567) i ha de buscar el senyal periodeical.

provar aquest xe0055cs2 una, crec que això li dóna una solució integrada per a la interconnexió a la UC. - Babesh.

Molts intercanvis de telèfon dóna un pols curt de zero de tensió o polaritat invertida en l'extrem llunyà ha respost o s'ha acabat una trucada.

Estic d'acord amb la FVM. La detecció del to d'ocupat és l'opció més fàcil. Inversió de polaritat i el to de 16Khz s'envien des del canvi només quan una trucada està vençut o en curs. Quan la persona anomenada finalitzar la trucada, un to d'ocupat s'escolta i es shud ser detectats.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back