la connexió d'un pin del disseny a qualsevol de VCC o terra

D

dll_fpga

Guest
Hola, m'han generat una blockram utilitzant CoreGen i té un nosaltres [0:0] (mode escriptura) jo no necessito això és així, he de tenir això sempre habilitat ..... Llavors, com pot fer això? en el mòdul de nivell superior de trucar a aquest bloc amb 1'b1 està bé ...? és a dir, de Bram u1 (. nosaltres (1'b1,. dina (dina. .....) és que es pot?

Si us plau, explicar com vostè no necessita que el senyal de la memòria. Si vostè no necessita un nosaltres del que no es va a escriure alguna cosa en la seva memòria, llavors per què vostè necessita un record en absolut. Suposo que vostè vol mantenir sempre que el senyal està activada, en ser capaç d'escriure en la memòria cada vegada que vulgui. Si aquest és el cas, llavors pot haver algun truc aquí: que ha de ser capaç de llegir les dades de la memòria que necessita perquè es desactiva. Així que si vostè Keed sempre permès que la memòria no li permeten llegir les dades d'ella.

Suposo que és la memòria de doble port. En el meu disseny també tinc una memòria RAM de la que constantment lligats alta. [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Missatge afegit a les 10:26 -------- - Post anterior va ser a les 10:25 ---------- [/size] [/color]
Bram u1 (nosaltres (1'b1, Dina (dina. ... ....) és que es pot?
De fet, és.

Alexium, alguna forma d'acord amb vostè. Però el que si el port de memòria RAM segon té la capacitat de realitzar operacions de lectura i, en aquest cas les dades del port de segona lectura funció no està sent utilitzat. Si això és correcte, llavors sí que pot ser sempre activat. Però què passa amb heyy consum d'energia de la memòria. El consum d'energia de memòria pot augmentar si podem mantenir als que sempre està activada, aquesta necessita ser comprovada en el full de dades de la memòria.

Alexium, alguna forma d'acord amb vostè. Però el que si el port de memòria RAM segon té la capacitat per dur a terme l'operació de lectura, així, en aquest cas les dades del port de segona lectura funció no està sent utilitzada.
Per descomptat. Només estic dient, que és possible pensar en la situació en què estem establint en '1 'no és un error, com en el meu cas amb una simple Dual Port-RAM (un port per a la lectura i l'altre - per escriure). [ COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Missatge afegit a les 14:07 ---------- Post anterior va ser a les 14:05 ------ ---- [/size] [/color] haykp , de manera que les aplicacions s'ha de considerar com un petit augment de consum d'energia com el de Bram? No puc pensar en cap, ja que FPGA generalment no s'usen en dispositius portàtils. O són ​​ells? ..

Alexium, Francament, considera qüestió més general i com un model de memòria RAM que vaig assumir la memòria RAM pot ser utilitzat en el processador, codecs, etc, on el consum d'energia és fonamental. Com aquests dispositius, que contenen memòries RAM, s'usen en dispositius amb bateria com els mòbils.

Francament, considera qüestió més general i com un model de memòria RAM que vaig assumir la memòria RAM pot ser utilitzat en el processador, codecs, etc, on el consum d'energia és fonamental. Com aquests dispositius, que contenen memòries RAM, s'usen en dispositius amb bateria com els mòbils.
Ah, ja veig. Té sentit.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back