La banda Ka díode varactor SPICE Model per a la freqüència del doblador

E

engrvivs

Guest
Hola, m'han assignat un projecte per implementar un multiplicador de freqüència RF que permet duplicar la freqüència de 15 GHz a 30 GHz El circuit s'implementarà a través de microstrip pla híbrid basat en MIC (circuit integrat de microones) la tecnologia. Em refereixo a l'aplicació de doblador de reactius amb díode varactor. No obstant això, jo no sóc capaç de trobar fitxes adequades varactor la SPICE models també estan disponibles per a la simulació en l'ADS. Pot algú em suggereixen fitxes varactor, del SPICE models estan disponibles (per exemple, fins i tot en fulls de dades) i que permeten el funcionament de la banda Ka? Gràcies per endavant, Salutacions, Vivek

Gràcies per la seva resposta! Només per aclarir un dubte ... en el cas d'un díode Schottky utilitza per duplicar la freqüència, serà utilitzat en la manera de polarització per posar en pràctica un "resistent" multiplicador de freqüència? En qualsevol cas, serà de gran ajuda, si algú pot suggerir certa superfície de muntatge en díodes que són útils en les bandes Ka i la SPICE models estan disponibles per a la simulació a través d'ADS.

Sí, el díode es polaritza. Per obtenir una bona guany de conversió de la mateixa importància que el biaix de díode, és el díode corresponent en el fonamental i els harmònics.

Gràcies per l'aclariment. El lloc web que vostè esmenta certament serà de gran ajuda per a mi a comparar l'exercici del meu disseny, amb els multiplicadors disponibles al mercat. Gràcies per això també!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back