Línia de control d'aïllament

D

dfullmer

Guest
Hola a tots En la recerca de supervisió de la línia d'alta tensió d'aïllament de cables que he vist, tant de CA i els circuits de CC per donar cabuda a aquesta funció. Algú té una bona raó per utilitzar un sobre l'altre. Algú té un bon exemple? Gràcies dave

Hola Dave, crec que el DC és la millor si vostè està buscant la resistència d'aïllament de cada línia a una altra línia, ja que necessita altes tensions per mesurar un corrent de fuga. Amb el corrent altern que podria ser capaç de mesurar la impedància de la línia, els valors de LRC o encreuament d'una línia a l'altra. Potser vostè mira el fabricant analitzador de cables per trobar més raons, eg.g [url = http://www.cabletest.com] backplane Proves, proves de cable, connector de Proves, proves de cable, arnès de proves, proves de filferro i els analitzadors de cablejat [ / url]. Gaudeixi de les seves troballes

Gràcies HTA, Tu i jo crec en la mateixa línia. Jo estava interessat en veure exemples de circuits differnt que s'utilitzen avui en dia. Si vostè té alguna estaria agraït a rebre. Gràcies de nou pels comentaris.

Hola dfullmer, Només em preguntava si per casualitat vostè troba alguns circuits d'exemple per LIMS. Estic en la necessitat de dissenyar un LIM per al seguiment de 400VDC suppyling a un dispositiu sota l'aigua i va començar a buscar a l'Internet incloent la publicació d'aquest grup, però no va passar res encara. Li agrairia si vostè pot compartir / ajudar al que es troba en el procés ... Gràcies Gamini

Hola Gamini, la informació que estic rebent és limitat en aquests moments. Vaig a passar al llarg anthing trobada i agrairia qualsevol cosa que vostè pot oferir. Gràcies dave

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back