Inverter soldador d'arc

G

garidi

Guest
Hola a tots, tinc la intenció de construir un arc de soldadura de l'inversor. Seria capaç de lliurar una tensió de sortida de fins a 100 volts i un corrent d'al voltant de 200 amperes. És raonablement factible? :) Algú ho va fer abans? Jo greately agrairia tots els suggeriments. Vaig a tractar de donar un esbós de la shematic que tinc en ment la propera vegada. Gràcies.

Tensió de 100 V de sortida sona una mica alta. Crec que la major tensió en ús és

Mira la de productor d'energia llocs electrònics. Hi ha un disseny d'alguns components especials per a aquesta tasca (Fred suau si no m'equivoco) i es poden trobar notes d'aplicació en relació amb el tema.

Suposo que 100V és la tensió en circuit obert. En general, tensions d'arc es

Vaig a comentar sobre la tensió de sortida només des que no té altra cosa al cap. No has de deixar d'utilitzar tensions inferiors a 40V. Això es deu a l'energia total que necessita el subministrament de serveis públics. Per 200A a 100V o necessitat de 20 kW, això és massa alta per al subministrament d'una sola fase, per tant, o ha de fer una unitat de 3 fases. La majoria de la soldadura per arc utilitzar l'equip segons el declarat per altres cartells a menys de 40V.

gràcies per tots els companys per la seva respostes:) Crec que el comentari que es refereix a la tensió de sortida (és a dir, al voltant de 40V) és important, però per a alguns usos especials (soldadura d'alumini) tenim que els valors més alts. A més, és just que la tensió de sortida té una característica de la caiguda. El consum d'energia ha de ser inferior a 5 kw. Crec que podria donar més explicacions, però jo encara no sé com adjuntar imatges en aquest fòrum:) així que perdoneu altra vegada. Vaig a fer-ho el millor possible en el futur.

Relació entre la tensió de soldadura i el corrent de soldadura MIG / MAG U = (14 + 0,05 x I) _____ 100A -> 19v TIG / Wig U = (10 + 0,04 x I) _____ 100A -> 14V de metall de soldadura per arc Menual U = ( 20 + 0,04 x I) ____ 100 A -> 24V Superior tensió en circuit obert és millor per a la soldadura d'inici (superiors a 70 V).

L'hi va a desenvolupar per l'afició oa la feina? Recordi que vostè ha de complir amb les normes europees (per al mercat europeu / CE). La principal és la EN60974-1 (on pots trobar V / I relacions), però altres s'apliquen també.

Per gia: es van publicar material molt bo sobre la tecnologia de soldadura .... Té qualsevol altre document pertinent per Fronius (o d'altres fabricants) per compartir? Gràcies

ab85aabb6c255958e1a1feeca82e4828.JPG
ce9daa295f2dc757895431753711bcd7.jpg
384f51269cb7f7dae145b3103b9bca97.jpg

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back