interruptor amb temporitzador amb pic ..

A

ahmadpene

Guest
Necessito ajuda pel que fa al meu projecte final de carrera .. i fent actualment sobre el sistema d'alarmes ... i desitja activar aquest sistema d'alarma durant el dia .. n apagar a la nit .. senyor, vull demanar a u.. Quin tipus de foto que he de utilitzar.? n la forma sobre el codi font ..?

Com que vostè no esmenta molts detalls, una simple suggeriment és aconseguir que el controlador PIC amb comparació mòdul integrat, connecteu un sensor de llum per a ell, el va posar a activar durant la nit (quan el sensor de llum no detecta la llum del dia) i desactivat al matí. Sobre el codi font, és necessari fer-ho, ja que és el seu projecte final. O el que necessita per donar més detalls: - És necessari utilitzar un sistema de rellotge? - Pot l'encesa / apagat de temps programable per l'usuari? - Etc,

ok senyor, el meu sistema és sobre el sistema d'alarmes,, i l'elaboració d'un projecte sobre l'alarma de pluja en el meu complex esportiu, bàsicament el flux del projecte és així ... en cas de pluja .. el circuit de detecció de la pluja, i va activar l'alarma, aquí ve el problema ... 1) aquesta pluja alarmes només treballant en la llum del dia .. quan en la nit .. s'apaga .. així que necessitem per construir el sistema o una hora de funcionament del sistema, inici 06 a.m.-6 p.m. .. només si la caiguda de la pluja, sense el rang d'hores de funcionament .. no passa res d'alarma, 2) no sé per triar i utilitzar el que tipus per .. si us plau, fer un suggeriment, senyor ..

per aquest projecte o ha d'estar usant uns sensors .... o que nom els sensors?

això és bo que vostè està utilitzant un detector de pluja, però estic demanant al sensor en particular amb el nom i les especificacions que vostè està usant.

erm,, pel que sé .. després de fer algunes investigacions a Internet .. i no troba cap sensor de pluja específics .. tot és fet a casa .. sensor de pluja amb només 2 fils construir amb una diferència .. Vaig a adjuntar l'arxiu que conté el sensor de pluja que vaig a utilitzar ... Si tenen alguna informació sobre el sensor específic, només digues-me senyor ..: D aquí està l'enllaç:

que ha dit anteriorment que vostè ha fet un circuit detector de pluja, que té una llacuna que només funciona durant el dia però no en la nit. per la qual cosa vol una mica d'ajuda perquè pugui treballar a la nit també. No?? pel que és el detector de pluja mateix .... fet a casa ... en la imatge superior es mostra ... que ja ha implementat, però que no treballen a la nit. especifiqui clarament, perquè puguem oferir-li una solució exacta. :):)

De moment, es pot usar un RTC (Real Time Clock), i que el control de l'hora en què, cada minut, per exemple, i en base a aquest temps s'activarà l'alarma activada o desactivada. Mira el Real Time Clock fitxes en la matèria d'Internet.

al Sr anujgupta.gcet .. no és com el senyor .. ara només tinc el circuit detector de pluja .. i en l'actualitat .. el circuit es dispararà l'alarma si baixa la pluja ... i s'activarà en qualsevol moment .. la llum del dia i de nit .... .. Així que he de crear un sistema perquè el detector de pluja només s'activarà l'alarma si baixa la pluja a la llum del dia ... així que per fer això .. he de fer servir PIC oi? llavors, quin tipus de PIC no he de fer servir? qualsevol suggeriment, senyor?

al Sr Makri .. senyor .. què tal el senyor de programació.?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back