Interfasing DTMF amb microcontrolador 8051

A

aliisrar

Guest
Hola, Estic interfasing DTMF amb un microcontrolador, el meu objectiu és que quan premeu 1 2 3 des del meu mòbil del relé està segellat, i una altra quan em premeu 3 2 1 de tornar a la seva posició original. però jo nose sap la seva codificació. plz m'ajuden m'envia el seu codi.

IC DTMF que vostè està d'interfície? per a un descodificador 8870 DTME li dóna 4 o / p Q1, Q2, Q3 i Q4 i sobre la base que comparar-lo amb el quadre que figura en el full de dades que s'arriba a saber què tecla s'ha polsat i desitja que els codis sencers .. .. :? Per què no intentar vostè mateix i després li demana per eliminar els problemes

Estic utilitzant MP 8870 DTMF IC.i han completat el circuit de DTMF, i notificarà el resultat en la outs.Now vull interfase amb el microcontrolador, perquè quan la premsa 345, el relé que es connecta amb el microcontrolador s'enganxi, i de nou quan premeu 543 el relé torna a la seva posició original. sóc estudiant de Telecomunicacions que he studed subjectes microcontrolador, és per això que nose sap el seu coding.plz ajudar-me. Vull que quan premeu 3, el microcontrolador se salva, de nou quan premeu 4 de nou guardar el resultat i, finalment, quan em premeu 5, s'inicia la seva codificació, els resultats en la retenció del relé. simplement giri el cotxe fora d'una vegada i una altra en ON.

Hey man el programa per això és molt simple, fins i tot en assemblador i C pot ser que us ajudarà si vostè publica el seu circuit.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back