Interfície de AT89C51 amb l'ordinador

N

Noman Yousaf

Guest
Jo treball en AT89C51 assambly lang. Vull a la interfície de AT89C51 amb qualsevol ordinador a través de si us plau, port sèrie o paral · lel qualsevol organisme pot guiar-me que com puc fer-ho? qualsevol lloc que diu sobre això com puc començar a fer? Gràcies per endavant

Triar entre sèrie o en paral · lel depèn de les seves dades, i la seva especificació del projecte. Jo prefereixo de sèrie, per fer-ho es necessita una línia externa conductor / reba xip com MAX232 ... És necessari enviar la comanda de PC al '51 xip o el teu PC és simplement veient?

gràcies a tots, però el meu problema és com fer que un programari d'ordinador que farà que la interfície amb MCU? sèrie o en paral · lel. si es pressiona un botó en el teclat serà un codi específic generat per ordinador a través de port sèrie (RS232) o LPT, puc veure el codi, elaborat per PC per AT89C51 llavors serà encendre o apagar un relé cosa o res. que puc fer qualsevol cosa amb AT89C51, però no puc fer res per thamks equip

hola Noman Yousaf, he exemplo en C per 89s8252, quan es pressiona un polsador de transmissió de sèrie per a PC funcioni Hyperminal, i escriure el nom del port en hyperteminal, i quan s'escriu en el xou de hyperminal en una pantalla LCD, si vols que digui m'he posat

Per a les proves, utilitzar qualsevol programa de terminal, com HyperTerminal, inclosa amb cada un Windows, o la recerca "termini de Bray", "Tera Term" i similars. Però si vols escriure alguna cosa de fantasia programa de Windows que conté diversos controls i els botons i enviar ordres a través de línia sèrie - i té un llarg camí per recórrer - i vostè ha de dirigir la seva pregunta a la "Programació de PC" del fòrum. Wek

Em pregunto quin llenguatge de programació que utilitza en la plataforma PC?? Tinc moltes experiències en la interfície de PC per 89C51 utilitzant Visual Basic. Et recomano utilitzar Visual Basic i el component MSComm32 per realçar el diàleg entre el PC i el UC!

Crec que el tipus d'interfície que vostè triï en funció del seu tipus de comunicació de dades i les seves característiques, com ara la velocitat. interfície en sèrie és una selecció] bo. ha de triar un xip d'interfície. com TI17965 O màx 232

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back