Interfície amb sensor d'un espartà Xinlinx 3

S

sht11help

Guest
Hola, necessito per connectar un sensor de temperatura i un sensor de pressió a un tauler de FPGA Spartan 3. Pot algú suggerir alguns senors que es pot inferfaced a això? No estic segur del que les especificacions dels sensors han de ser per a aquesta aplicació .....

DS18S20 Internet per 1 cable per FPGA PT100 a l'entrada analògica de la FPGA ...

gràcies, més suggeriments, per a sensors de pressió també?

Sensor de temperatura per FPGA. A la interfície dels sensors de temperatura per FPGA que heu d'utilitzar SCI basat en sensors de temperatura que li donen sortida digital. A continuació, pot connectar aquestes sortides a la FPGA utilitzant un IP SPI a la FPGA. Sensors de pressió majoria dels sensors de pressió de sortida d'un senyal analògic. Per a aquests dispositius, haurà de la interfície del sensor de pressió per a una primera ADC i després prendre en els senyals digitals de l'ADC a la FPGA. http://focus.ti.com/docs/solution/folders/print/412.html # Aplicació 20Notes%

Que jo sàpiga, Spartan 3 no té entrades analògiques. Jo estaria molt sorprès si en té.
El motor d'arrencada spartan3E junta té un DAC ADC / a bord .... perquè pugui comunicar-se amb ell com ho vaig fer jo en la interfície SPI ....

Oh, no estic molt segur de si va a utilitzar el spatarn 3 o 3E l'embargament

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back