INTERCONNEXIÓ DE PENDRIVE al microcontrolador

P

PICUSB

Guest
Hola a tots, estic fent un projecte per transferir dades des d'un pendrive a altres sense necessitat de PC. Estic utilitzant pic18f4550.it té en xip i transceptor estella. Puc connectar dos pendrives per a la transferència de dades o necessito controlador de host com vinculum fer this.Can aquest acte per micro com a amfitrió?

[Quote = PICUSB] Aquest micro per [PIC18F4550] actuar com a amfitrió? [/Quote] No, no es pot. [Quote = PICUSB] [fer] necessito controlador de host com vinculum per fer això? [/Quote] Vostè necessita alguna cosa que actua com un controlador de host. Vinculum, és probablement el camí més curt cap a l'èxit. Alternativament, vostè pot trobar un microcontrolador més sofisticats que poden actuar com a amfitrió, però això és probablement un camí molt més llarg.

Per què necessitem un controlador de host ??????? SIE realitza gairebé totes les funcions de host.is només per iniciar la comunicació al bus? Algú pot dir-me sobre controlador de host senyals d'intercanvi betwwen i PIC18F4550?

Com a observació general. Em pregunto per què preguntes, que han estat formulades i contestades en edaboard una dotzena de vegades, se'ls demana un nou lloc de revisar la discussió existent i agregant noves preguntes, si és necessari en absolut?
per què necessitem un controlador de host ??????? SIE realitza gairebé totes les funcions d'amfitrió.
Sense disccusing en detall quina és la diferència entre gairebé i tots els , simplement no funciona. Microxip té per exemple una família PIC24FJxxxGBxxx, que proporciona capacitat d'acollida real. Per entendre, el que és exactament falta d'un controlador de dispositiu PIC18F4550, potser voldreu consultar les especificacions de USB, vegeu www.usb.org / desenvolupadors . Athough Estic d'acord amb Kender, que microprogramari té capacitat és una cosa complexa, Microxip llestos per usar exemples de host USB per PIC24 pot ajudar molt.

Crec que PIC18F4550 pot actuar com a amfitrió, també pot actuar OTG, es "Microxip USB marc" del lloc web de Microchip, és gratis firmwares ja fet per USB compatible amb alguns tipus de microcontroladors PIC.

hey jo també estic fent el mateix projecte, si us plau m'ajudi a llegir les dades de pendrive i la forma d'escriure en un altre? [Size = 2] [color = # 999.999] Alta després d'un minut: [/color] [/size] és que és possible fer-ho mitjançant l'ús de 8051?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back