integrador de condensador de canviar

C

crazyfox

Guest
Màx:

Tinc una pregunta sobre integrador de condensador de commutació.

L'integrador va ser construït d'una op-amp cascode doblat,

que han de vots de manera comú.

Si li dono un "DC" del senyal d'entrada, el vaig a veure a op-sortida de l'etapa?

la tensió de sortida s'acumulen formen el voltatge de manera comú?

o mantenir a una tensió comú?

Perquè tracte d'utilitzar aquesta forma de trobar l'opció guany de l'amplificador, és correcte?

(De la funció de transferència (z = 1, DC), pot obtenir el guany finita de l'amplificador)

gràcies

la sortida de l'integrador va a intensificar si s'aplica una entrada de corrent positiva.si s'utilitza plenament l'estructura diferencial, el voltatge de manera comuna dels dos productes de SRAM es mantindrà en el qual es va establir de comú-manera de retroalimentació.

aquest és un mètode per trobar el guany finita de SRAM.En general, simular el guany de SRAM en el domini de la freqüència mitjançant l'aplicació de petit senyal de CA a l'entrada de SRAM.

Gràcies per la seva resposta:

Vol dir que si puc utilitzar plenament l'estructura diferencial,

la sortida de l'integrador no va a intensificar si apliquem un voltatge positiu?

Però, ¿fixats pel voltatge de manera comuna, així que necessito per simular que en el domini de freqüència.

gràcies

crazyfox va escriure:

Gràcies per la seva resposta:Vol dir que si puc utilitzar plenament l'estructura diferencial,la sortida de l'integrador no va a intensificar si apliquem un voltatge positiu?Però, ¿fixats pel voltatge de manera comuna, així que necessito per simular que en el domini de freqüència.gràcies

crazyfox va escriure:

Màx:Tinc una pregunta sobre integrador de condensador de commutació.L'integrador va ser construït d'una op-amp cascode doblat,que han de vots de manera comú.Si li dono un "DC" del senyal d'entrada, el vaig a veure a op-sortida de l'etapa?la tensió de sortida s'acumulen formen el voltatge de manera comú?o mantenir a una tensió comú?Perquè tracte d'utilitzar aquesta forma de trobar l'opció guany de l'amplificador, és correcte?(De la funció de transferència (z = 1, DC), pot obtenir el guany finita de l'amplificador)gràcies

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back