Inici de sessió periòdica de l'antena en HFSS. Necessito ajuda!

Y

yzriver

Guest
Hola a tots: Podria algú donar una ullada a l'arxiu HFSS a l'arxiu adjunt. Es tracta d'una antena log-periòdica per al'aplicació de THz. No puc tenir el S11 similar als presents papar. ¿Veu vostè algun problema és l'excitació? La freqüència oscil · la entre 100GHz-1.5THz. El nombre de malla pot ser enorme si s'intenta executar aquest model. Moltes gràcies.

yzriver, vaig a tractar de simular en cst, una mica de temps es refereix a

Gràcies. Ho he fet en el CST. El resultat de que a partir d'un impuls a les ADS (100GHz ~ 200GHz). No obstant això a alta freqüència, per exemple, 300 GHz, pel fet que el gran nombre de malla, l'impuls no es pot executar. Podries si us plau revisar el meu arxiu HFSS? M'agradaria comparar el resultat de la CST i HFSS, el temps, la precisió. Si vostè té interès, puc pujar l'arxiu CCT demà. Jo alos carregar el fitxer de l'antena dxf per qualsevol de vostès té interès de córrer aquesta simulació. Gràcies.

@ Yzriver vaig a donar-li un tret al HFSS durant el cap de setmana ...

hola si us plau em digui yzriver o ur substrat utilitzat i el seu gruix, la banda de ur, ur ho demanat, parell s. o el patró de radiació?, de manera que la freqüència?

substrat: Si, gruix: 1 mm. Podria donar S paramenter de 100GHz ~ 200GHz? Si l'equip és poderós, podria intentar banda superior a 500GHz? HFSS va generar una gran quantitat de malles a la banda superior. Així que vés amb compte. Moltes gràcies.

Puc publicar el resultat de l'ADS i el CCT aquí. És interessant comparar-les amb HFSS.

Sembla que la impedància és prop de 200 ohms. Si normalitzar a 200 el S11 va a millorar.

Vaig tenir un cop d'ull al seu arxiu HFSS. En primer lloc, una petició. Té algun altre document / article com el que es publicaran aquí. És molt interessant per a mi pel fet que estic dissenyant el mateix! 1. El port agrupat no està ben definit o he de dir que és molt dolent. Mira el meu port per al log-periòdica. 2. Per què és el seu límit de radiació de forma desigual distància de l'antena (en l'eix z és +-50um, però en l'eix xi és més). Suposo que 50um és lambda / 4 de la seva freqüència més baixa (no ho he comprovat això). En les següents fotografies puc publicar els meus resultats HFSS de la plana de log-periòdica antena sense substrat ni res addicional al costat de l'antena. Espero que això ajudi, rfmw

hola, rfmw: per què ha escollit CCT? Es veu la HFSS pot funcionar bé.

Crec que HFSS és un programari de simulació realment excel · lent. Però malauradament les seves magnífiques propietats té el seu preu - els requisits de memòria. Actualment, estic simulant l'estructura del meu 3D en Ciència i Tecnologia en dues a tres vegades la freqüència, que jo tot just havia assolir en HFSS en el meu PC de Win32. Si només es pot executar en un ordinador HFSS clúster amb diguem 8 GB o més memòria RAM, que seria impressionant ... Si bé, la comparació de CCT a HFSS, CST té pitjor interfície d'usuari i també algunes característiques que no m'agraden ... El que l'equip que està executant en el CST i HFSS?

Estic utilitzant la PC regular. 1G memeory, la CPU de 2.4GHz. Puc demanar un PC potent o ús del clúster. Abans d'això, he de esbrinar quina és la millor. He llegit el document que s'adjunta. Parla de la lent Si. Ho fan? Com es simula?

Ja estic en el diari de diaris + lent Si. El problema és que el meu PC no té prou memòria per a les altes freqüències en ambdós, HFSS i el CCT. En canvi el que vaig poder per arribar més alt en el CCT, ja que és una mica de memòria menys gana. El problema amb log-diari és que no és simètrica, de manera que els plans de simetria cap pot ser utilitzat ...

Pot CCT entendre la lent de Si? Si cobreix l'antena amb Si la lent, el CCT simular la lent de reformar la biga?

Hola a tots, sóc disseny de l'antena de bucle de registre periòdica mitjançant l'ús de TSN. Jo ja simular l'antena i frabricate però el problema principal és que el resultat de la simulació era totalment diferent amb el meu resultat de la simulació. Algú em pot dir si el meu resultat de la simulació és correcta o incorrecta? I agregat de la foto de com me'ls resultats de disseny i mesurament! Pls m'ajudi a fer una ullada! Urgent! moltes gràcies

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back