IDT circuit d'interfície

B

BABESH

Guest
Tinc Pt-100 Necessito circuit la resolució és el canvi de 1mV 0,1 graus C canvi. Actualment estic treballant amb ckt la resolució és de 0,1 0.03mV DegreeC, però no vull que operen en aquesta regió. Els circuits d'aquest tipus? TKS

Fes una ullada a la foto adjunta .. Si vostè necessita 1mV per 0,1 ° resistència de sortida a canvi 49.99kΩ ≈ 250kΩ - això farà que el guany a 26 - i la sortida d'aquest amplificador produirà 1mV per cada 0.1 ° .. Una cordial salutació, IANP

hola TKS IANP per ckt, però tinc un dubte sobre l'offset intern de l'amplificador operacional, que aquest ckt tenen aquesta compensació? cap manera vaig a provar això a bord de pa. TKS - babesh: D

Hola, m'estava enfrontant el mateix problema fa uns mesos. Tinc un circuit que li donarà 20 mv de canvi de 0,1 C. Va ser compost per AI, OPmp i LPF actiu. No puc enviar per correu electrònic a u. però podria ajudar o imlemting al vostre compte:) [size = 2] [color = # 999.999] Alta després de 6 minuts: [/color] [/size] IA: Opamp amplificador d'instrumentació s'utilitza per ajustar desplaçament i ajustar el guany final. Activa LPF: era eleminate soroll de la font a causa del rectificador d'ona completa / mitja. També hi va haver sourse actual que s'utilitza per alimentar el sensor amb refrence actual

Hola Babesh .. Va fer o obtenir la sortida de dalt ckt?? Vaig tractar ckt a bord de pa, així com amb la simulació, però ... que doesn `t treball Si té qualsevol circuit per a la connexió PT100 .. o pot publicar aquí?? Gràcies ...

Hola Vipul, ho vaig fer sense usar font de corrent. El meu circuit és només una configuració no inversora. amb + Veu alimentats amb 500mV Vref, Rf = 100Ohms, R1 = PT100. Va treballar molt bé .... Gràcies Babesh.

Hola Babesh, Gràcies per respondre ... En realitat, jo també obtenir una sortida de circuit amb alguns canvis ... Gràcies, Vipul

Hola, Em pot donar idea del circuit que es converteixen en 0,1 graus centígrads a 10 mV? Respondre Aviat em salutació, Mitula Shinde

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back