Idea per veure el televisor està engegat

Z

Zedman

Guest
Hola, tinc un televisor connectat a un PC en molts llocs remots i he de comprovar si el televisor està encès o de la no robatori o etc Algú té una bona idea? Em va ensenyar em quedo un petit sensor a la cantonada de la pantalla i comprovar periòdicament (10 segons) si no hi ha senyal (només negre) que va a pensar que hi ha alguna cosa malament i tractar d'encendre'l. Si no funciona el que vaig a signar el PC central. Hi ha algun mètode més senzill? gràcies, Zedman

La seva idea és bona. Però si hi ha un punt negre en la imatge en què va instal · lar el sensor, llavors?. El televisor està encara en el sensor, però es va mostrar ur. Per descomptat el temps de xecs interval pot o no pot ser solució. Una forma consisteix a afegir un relé per l'interruptor de la televisió, cada vegada que la televisió està encesa, excita el relé. que la televisió reperesent està en ON, el que cada vegada la imatge o la seva qualitat és. Una altra opció és si la TV és CRT, llavors o pot detectar el camp d'alta tensió. I així successivament. Gaudir!

Serà un plasma. Em va ensenyar que si no hi ha llum detectada per un període de temps que podem dir que no hi és. [Size = 2] [color = # 999999] Alta després de 1 minut: [/color] [/size] No obstant això, no pot modificar el propi televisor, a causa de la garantia.

Llavors, què sobre la detecció de so juntament amb la llum? ¿És possible?

La TV té preses de sortida, igual que la sortida de vídeo? Si és així, llavors vostè hauria de ser capaç de rectificar els polsos de sincronisme que surten de la presa i produir un voltatge de CC. Si el televisor està apagat o és robat, el gat no tindrà cap senyal i la tensió de CC es reduirà a zero. Una altra opció consisteix a detectar el corrent altern d'entrar en el cable d'alimentació. Bàsicament, es recorre un cable de la línia de corrent altern a través d'una bobina de toriod. Sortida de la bobina depèn del corrent a través del filferro. Un cop més rectificar la CA a una tensió de corrent continu i té un encès / apagat de l'indicador. Podeu utilitzar un cable d'extensió per dividir els cables separats, a fi de no invalidar la garantia. (Si envolta tant a través del cable de toriod, el camp de la xarxa de CA és igual a zero.)

La detecció de corrent altern sona bé, però vaig a detectar si la televisió no mostra la imatge (em refereixo a si la pantalla no)? No hi haurà cap so que s'utilitzarà.

Una altra opció consisteix a detectar el corrent altern d'entrar en el cable d'alimentació. Bàsicament, es recorre un cable de la línia de corrent altern a través d'una bobina de toriod. Sortida de la bobina depèn del corrent a través del filferro. Un cop més rectificar la CA a una tensió de corrent continu i té un encès / apagat de l'indicador. Podeu utilitzar un cable d'extensió per dividir els cables separats, a fi de no invalidar la garantia. (Si envolta tant a través del cable de toriod, el camp de la xarxa de CA és igual a zero.)

Ok, el projecte té el que es coneix com "invasió de característiques". Al principi, volia saber si el televisor estava encès. Vostè va dir que podria haver estat apagat o pot haver estat robada. La novetat és que vols una indicació que la pantalla és "saludable". Si el televisor està funcionant 24/7 i té una pantalla de plasma, que van a haver d'anar físicament a cada lloc i mirar a la pantalla. Les pantalles de plasma tenen una vida útil molt pobra quan s'executa constantment. Aneu a qualsevol aeroport important i mirar les pantalles de plasma. Molts estan severament degradats fins al punt de ser il · legibles. És clar que pots posar un fotosensor prop de la pantalla i detectar si alguna llum es transmet. Però encara no sé si és llegible.

Per quant temps és aquesta vida que mentoined? Són els LCD millor? Les tasques s'executaran només les hores de treball però això només va a duplicar el temps de vida ... [Size = 2] [color = # 999999] Alta després de 3 minuts: [/color] [/size] Suposo que es mesura si més no en mesos, així que està bé per anar-hi per comprovar que aproximadament 3-4 mesos. Si no, està bé per veure si no és robat, etc mitjançant la comprovació amb un fototransistor.

En primer lloc, tot el que sé és l'observació personal i el que he llegit a Internet. Jo no tinc cap pantalles de plasma. El temps de vida sovint citat del tub és de 30.000 hores. Això és més de 3 anys de funcionament 24/7. Cal, però, seriós advertiment sobre l'execució de les pantalles amb pantalles estàtiques. Llegiu http://www.practical-home-theater-guide.com/plasma-TV-unit.html Aquí sembla indicar que només 30 minuts d'una pantalla estàtica pot danyar el mostrar. Pantalles generades per ordinador són per naturalesa altament estàtica. Les pantalles terribles que he notat en els aeroports estaven sintonitzats els canals de notícies com CNN, amb pancartes de desplaçament a la part superior i inferior. Si no recordo malament, les parts dolentes de la pantalla són aquests generats per ordinador porcions de desplaçament.

~ 3 anys serà el temps suficient per a nosaltres. Del que pot substituir en cas que falli. gràcies

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back