IC IC LIQUIDACIÓ

R

rajudp

Guest
hola,
Si us plau, ajuda'm per a la dissolució de inductor amb làmines del transformador.Tinc alguns càlculs d'alguns llibres, però el valor no ve d'acord amb el càlcul. (Massa lluny per 4H que ve 98 H per l'estil)
Ajuda si us plau

Inductància és directament proporcional a N ˛ ..
Així, sense entrar en els càlculs detallats, si en aquest moment té per a un determinat nombre de voltes ≈ 1H i necessites 4H, utilitza el doble del converteix, com ara, i si és necessari, reduir el diàmetre del filferro per a que pugui encaixar en la bobina ..

Records,
IANP

Gràcies, però necessito els càlculs, perquè només d'aquesta manera asfixiar vaig perdre moltes de coure i el temps.Vaig fer 4 chkes amb girs diferents i les llacunes.però res de donar el valor correcte.per augmentar el valor que ha de canviar bàsics i no sé quina triar

Potser vostè té el valor d'AL malament per al nucli.O potser vostè està veient pèrdues en el nucli d'alta, o la pèrdua de coure d'alta, o la saturació del nucli a la freqüència de mesura.Assegureu-vos que estigui operatiu l'inductor per sota de la seva ressonància.

Té un analitzador d'impedància que poden mesurar la impedància complexa de l'inductor en un rang de freqüències?Es revela alguna pista?

És realment molt complicat de dissenyar i fabricar una bobina choke com experimentats.Però, afortunadament, en general, no necessitem un inductor per accurate estrangulador valor.

Quan el disseny i la liquidació de la bobina, sap vostè bé les característiques del nucli que té?Aquest és l'error més comú quan la lliure presa de inductor.Si vostè no sap, així que has de fer alguns experiments per trobar a terme.

D'altra banda, com mesurar la seva inductància?Recordi que la seva inductància és fortament dependent de la freqüència, de corrent / tensió.Per obtenir el seu valor, el millor és la de mesurar l'hora d'aplicar l'inductor ofeguen al circuit amb el funcionament mateix / disseny de condició.

Una cosa més, vostè ha de prémer el nucli (si es fa servir el nucli de la IE) en la condició adequada quan l'experimentació.

nguyennam

Link és per Air Core ...http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=383544 # 383.544

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back