Hi ha algú aquí fent CMOS Sensor d'imatge (CIS) de disseny?

L

leohart

Guest
Hi ha algú aquí fent CMOS Sensor d'imatge (CIS) de disseny o disseny?Escpeically disseny dels píxels o de disseny.
Em fan investigar sobre això, he fet un munt de lectura en paper, però quan les coses vénen a dissenyar un xip de prova, crec que encara sóc un principiant ...Hi ha alguna manera simple exemple de la concepció FULL / disseny?Un bon exemple ho fa tot clar per a mi.

Moltes gràcies si algú pot donar un cas real o discutir aquest tema.

PS: la col locació de circuit de la perifèria i la ruta també són necessàries, com VDD, reset, Sigal a terme el cablejat, ADC, la lògica de la fila, la columna de lectura, etc ..
Last edited by leohart el març 11, 2007 18:53, editat 2 cops en total

THX, però ja he llegit aquest document, i es donen algunes fotos disseny de píxels ...I el que necessitem és un estudi complet del cas ... algú amablement em pot donar una?

Vaig veure el disseny de la mostra ve enginy del programari Microwind (http://www.microwind.net/).Si us plau, vegeu ..

mm

mm6349 va escriure:

Vaig veure el disseny de la mostra ve enginy del programari Microwind (h ** p: / / www.microwind.net/).
Si us plau, vegeu ..mm

Aquí està l'exemple del disseny ..
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

ee392b?Què universitat?Alta després de 2 minuts:El vaig trobar al lloc web de Stanford, però sembla que només la Universitat de Stanford estudiant té accés a tots els fullets, etc ..
Pot algú ajudar-me a aconseguir,,,

aquí fullets EE392B
si va ajudar a empènyer ajuda si us plau
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

I CMOS de disseny de la càmera.Si algú té alguna pregunta sobre ells, no dubteu a preguntar.

Old Nick va escriure:

I CMOS de disseny de la càmera.
Si algú té alguna pregunta sobre ells, no dubteu a preguntar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back