HFSS - MATLAB - Exportació Matriu de dades

J

Jasmin1212

Guest
Hola,

Estic simulant una optimització en HFSS.Començament de la simulació en MATLAB i va escriure un arxiu de comandaments adequats.L'optimització està treballant bé, però tinc un problema amb l'exportació de les dades de la matriu.

HFSS sempre escriu el missatge d'error següent:

Script d'error (codi 80070203) en el fitxer X.vbsDescripció: dades de la solució no està disponible per a% s:% s.
No va ser ben resolt o es va fer nul per canvis de disseny posteriors.Línia (X): "oModule.ExportNetworkData_"Sé que la solució és sempre ha estat resolt.
Algú de vosaltres l'experiència com un problema i em pot ajudar?

Salutacions cordials,
Jasmin

Està vostè seguint aquests passos correctament: (fet a HFSS 10.1)Feu clic a "Resultats" i seleccioneu "Solució de dades"

Feu clic a "Matriu de dades" Tab

Feu clic a "Export Data Matrix .."Botó

Deseu-lo com un arxiu-mAixò sempre ha funcionat bé per a mi, molts de vosaltres voleu intentar HFSS tornar a instal lar?

Exportació d'un arxiu en HFSS funciona molt bé, però tinc un problema amb l'exportació dels resultats de HFSS utilitzant MATLAB.

Fer servir la funció de matlab "hfssExportNetworkData.m" de l'API de HFSS que vaig trobar a Internet:

% Copyright 2004, Vijay Ramasami (rvc@ku.edu)

hfssExportNetworkData funció (FID, fileName, setupName, sweepName, ...
varargin)

% De Exportació Tipus de fitxer - per defecte és de MATLAB.
if (longitud (varargin)> 0)
expFileType varargin = (1);
una mica més
expFileType = 'm';
final;

% Impedància Renormalizing.
if (longitud (varargin)> 1)
renormZ varargin = (2);
una mica més
renormZ = 50,0;
final;

% Exportar fitxer del tipus de commutador.
switch (expFileType)
h cas ', expType = 1;
case 't', expType = 2;
case 's', expType = 3;
c ', el cas de' expType = 4;
case 'm', expType = 7;
case 'z', expType = 8;
contrària, l'error ( "Export Tipus de fitxer desconegut ');
final;

El costum% fprintf () 's
fprintf (fid, '\ n');
fprintf (fid, 'oModule setembre = oDesign.GetModule ( "Solucions") \ n');
fprintf (fid, 'oModule.ExportNetworkData _ \ n');
fprintf (fid, ' "", _ \ n');
fprintf (fid, 'array ( "% s:% s"), _ \ n', setupName, sweepName);
fprintf (fid, '% d, _ \ n', expType);
fprintf (fid, ' "% s", _ \ n ", fileName);
fprintf (fid, 'array ( "Tots"), _ \ n');
fprintf (fid, 'true, _ \ n');
fprintf (fid, '% .2 f \ n', renormZ);

Per a aquells que estiguin interessats en la solució ...Torneu a escriure la funció "hfssExportNetworkData.m":
(eps, Leitfaeh, tanDelta són les variables que estan determinades per HFSS optimització).

ruta hfssExportNetworkData_Opt funció (FID, fileName, setupName, sweepName,, ...
varargin)

% De Exportació Tipus de fitxer - per defecte és de MATLAB.
if (longitud (varargin)> 0)
expFileType varargin = (1);
una mica més
expFileType = 'm';
final;

% Impedància Renormalizing.
if (longitud (varargin)> 1)
renormZ varargin = (2);
una mica més
renormZ = 50,0;
final;

% Exportar fitxer del tipus de commutador.
switch (expFileType)
h cas ', expType = 1;
case 't', expType = 2;
case 's', expType = 3;
c ', el cas de' expType = 4;
case 'm', expType = 7;
case 'z', expType = 8;
contrària, l'error ( "Export Tipus de fitxer desconegut ');
final;fprintf (fid, '\ n');% Obtenir els valors de les variables del projecte:fprintf (fid, 'EPS n = oProject.GetVariableValue ( "$ eps") \');fprintf (fid, 'Leitfaeh = oProject.GetVariableValue ( "$ Leitfaeh") \ n');fprintf (fid, 'tanDelta = oProject.GetVariableValue ( "$ tanDelta") \ n');

% El fprintf habitual () 'sfprintf (fid, '\ n');fprintf (fid, 'oModule setembre = oDesign.GetModule ( "Solucions") \ n');fprintf (fid, 'oModule.ExportNetworkData _ \ n');fprintf (fid, Leitfaeh ' "$ =''" Leitfaeh "''$ EPS =''" EPS "''$ tanDelta =''" tanDelta "''", _ \ n');fprintf (fid, 'array ( "% s:% s"), _ \ n', setupName, sweepName);fprintf (fid, '% d, _ \ n', expType);fprintf (fid, ' "% s", _ \ n ", fileName);fprintf (fid, 'array ( "Tots"), _ \ n');fprintf (fid, 'true, _ \ n');

fprintf (fid, '% .2 f \ n', renormZ);

la meva opinió

les HFSS actual API pot exportar el resultat quan les variables no estan definides en HFSS.
si les variables existents en HFSS, la seqüència de comandes d'exportació ha d'especificar les variables corresponents que voleu exportar, tal com ho va fer anteriorment.

altra solució senzilla és definir les variables en Matlab en lloc d'en HFSS, i no la optimització en Matlab, evitant l'ús de variables en HFSS.

Això és el que he fet en la investigació.

Estic d'acord amb vostè, quan se li recomana "definir les variables en Matlab en lloc de en HFSS ... i fer l'optimització de Matlab ... evitant l'ús de variables en HFSS".

L'optimització últim que vaig fer (l'optimització de la longitud i l'amplada dipol), ho vaig fer en Matlab.He definit les variables en Matlab i era molt més còmode per fer-ho, d'optimitzar directament en HFSS.

realitzar el conjunt de rutina que estem tractant de fer manualment, però amb guió de disc.
i després jugar amb VBS HFSS que crea per a vostè.
Personalment, crec VBS pot ser molt fàcil, si necessiteu gravar la macro, i jugar amb la variable.

també una altra cosa, són els noms de les variables definida en HFSS el mateix que l'API està tractant de llegir?
L'experiència que vaig tenir és que el meu nom de la solució era completament diferent del que estava en el guió i, bàsicament, les dades de la meva era escombraries.

hi Jasmin
whould favor carregar el seu arxiu HFSS.Tinc alguns errors en la simulació de dipol.

He estat utilitzats toobox emès per Vijay Ramasami per a la connexió de Matlab i HFSS.However, quan va executar l'exemple: dipole_example, em sembla que els resultats tenen problema
-La freqüència de ressonància simulada de dipol no canvia a través de diferents iteracions-> I visitant que es deu a que els resultats no han estat actualitzats a través d'iteracions d'

Hi ha algú que experimenta problemes similars? Podria vostè ajudar-me a superar aquest problema?
De moment, se'm assigna la missió de desenvolupar els optimitzadors de GA per optimitzar qualsevol design.If antena resulta d'interès, podria parlar amb mi a haidt102 (at) yahoo.com

Gràcies per endavant

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back