HFSS - Es pot seleccionar un objecte dins d'un altre - com a part de l'antena en un AIRBOX?

D

DeboraHarry

Guest
Tinc una simulació de l'antena tot a punt, i tenen el AIRBOX per obtenir les dades de camp llunyà. Naturalment, tots els del meu antena està dins del AIRBOX. Si passa el ratolí sobre una part de l'antena, com es mostra a continuació, HFSS nota mostra "AIRBOX". Això és perquè AIRBOX està fora del meu antena, per el mira des de l'espai exterior, l'element més proper és el AIRBOX, i no l'interior de l'antena.
75_1324996290.png
Ara bé, si tracte de seleccionar part de l'antena amb la tecla del ratolí , no puc fer-ho, ja que només has de seleccionar la caixa d'aire. Un clic del ratolí em fa això:
37_1324996311_thumb.png
, que òbviament no és el que voleu seleccionar. L'única manera que semblen ser capaços de seleccionar l'objecte que vull és usar els menús i seleccionar pel seu nom. Estic segur que he vist a altres persones utilitzant HFSS seleccionar un element dins d'un AriBox, pressionant les tecles, però em sembla que no pot trobar res que funcioni. De vegades recorro a eliminar l'AIRBOX perquè pugui editar la resta de l'antena, llavors el restabliment de la AIRBOX, i la creació de les condicions de frontera de nou, que és una manera molt tediós-hi! Alguna suggeriment de com puc seleccionar un objecte amb un ratolí que està dins d'un AIRBOX?

Hola Debora ha altres maneres de seleccionar els elements, ja sigui objectes o cares. Un pot seleccionar el que és pels seus noms en l'arbre del projecte que ja s'ha esmentat. La segona manera és utilitzar l'àlies de selecció. per seleccionar una cara determinada o vora que vostè pot fer clic dret i seleccionar l'opció corresponent. des d'allà segueixi endavant i feu clic a l'opció anomenada seleccioneu pel seu nom a la barra d'eines. una vegada que feu clic a que s'obrirà un quadre de diàleg per seleccionar el primer objecte i depenent de la seva opció de seleccionar triat en el moment en què aparegui qualsevol de les cares de o vores. Selecció per icona del nom és "s" dins d'un cercle vermell. si no la seva a la barra d'eines feu clic dret sobre la barra d'eines i triar la forma de selecció 3D Modeler. Espero que era útil. si no és clar que em faci saber Salutacions Sajid Mohammed.

Hola Debora ha altres maneres de seleccionar els elements, ja sigui objectes o cares. Selecció per icona del nom és "s" dins d'un cercle vermell. si no la seva a la barra d'eines feu clic dret sobre la barra d'eines i triar la forma de selecció 3D Modeler. Espero que era útil. si no és clar que em faci saber Salutacions Sajid Mohammed.
Gràcies, que va ser de gran ajuda. Jo no tenia la "s" en la meva barra d'eines, però ho he posat allà. Debora

Benvingut i vull saber si puc ser de més ajuda. Considera que Chachito

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back