HFSS: el tamany exacte de la agrupa port

C

chandregowda

Guest
hola,

És la mida del sac en qüestions portuàries S-parameters/Response a HFSS?si és així Pot qualsevol organisme pl.digues com calcular el tamany exacte de la agrupa port?He passat per sota de temes, que compten com configurar el port i sac conté tutorials port diferent

ftopic82440-0.html

ftopic82440-0.htmlGràcies per endavant ...

 
Amazon jest jednym najważniejszych graczy na rynku czytników e-booków, a jego Kindle to sztandarowe urządzenia tego typu. Firma zapowiedziała właśnie nową wersję modelu Paperwhite.

Read more...
 
Pel que sé el sac port intenta simular una sonda d'excitació en el seu circuit.
He fet servir un sac port CPW estructura per simular la meva mostra.

He utilitzat per al port una amplada igual a l'amplada del senyal de CPW rastre.
Vaig sortir de la mateixa les llacunes de la línia CPW i connectat la cara oposada a alguns motius ampliat.

Així mateix, simular la mateixa estructura waveport amb un sac en lloc d'un port.

Després de la fabricació de la meva mostra i prova en una estació de la sonda, em vaig adonar que els resultats procedents de la simulació amb un sac de port més proper a la realitat els mesuraments de les simulacions amb waveport.

A més, canviar la mida del sac del port en la simulació va ser donant un resultat lleugerament diferent.

Per cert, el resultat va ser que a prop de les mesures reals va ser la que acaba de suggerir més amunt.

Per tant, només ha d'afegir a l'entrada del senyal de CPW traça un quadrat el costat és igual a l'amplada i la traça CPW thatn després de tancar aquesta plaça darrere dels dos motius.

No
s'oblidi de la línia d'integració que va des del sòl a la traça.

Una mica d'un cervell, però espero que bolcat ajuda.

 
hola,
Gràcies senyor,

en primer lloc, sóc nou en HFSS així com Engg microones ....

Estic utilitzant el port de sac Stripline cavitat acoblats (aire com dielèctric els mitjans de comunicació)

Aquest acoblat té stripline Conductor d'uns 3 mm de gruix i amplada en funció de Impedancia .....començant amb la línia de 50ohm ample 3.62mm.He creat un rectangle de fulla d'amplada igual al conductor d'aquest stripline (3.62mm) i 3 mm de longitud.
Llavors sac el port assignat a aquest rectangle de fulla.

Cap de la fletxa és cap stripline conductor de 3mm de gruix i de cua del port està connectat a terra.(Terra - Stripline conductor es cobreix amb una caixa de buit, totes les parts d'aquest quadre
s'assignen amb PERFECTE E-Fronteres)

Aquest mètode és correcte?
estic explicant el problema correctament?

Stripline cavitat acoblat - stripline un parell de conductors (amb T de gruix) d'amplada "W" mantenir-se al costat d'una separació "S" entre ells.Aquest parell està coberta amb plaques de terra.Separació entre plaques de la terra és B (en general és 6mm o 7mm)gràcies per endavant .....

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top