Help me programar 16F877A

S

sai001

Guest
hola membres Estic interessat en la programació de microcontroladors i tinc un microcontrolador 16F877A Ara necessito un programador per programar que si us plau m'ajudi a construir un programador per fer això necessito un circuit (Per construir fàcilment) el que és PCI? Gràcies per avançat

He llegit que si us plau dóna'm una solutation final perquè gasten més diners per a aquest tipus de circuit si us plau ajudeu-me a no gastar molts diners i temps ja he danyat un 16F877A

podria ser ProPic ... o simplement JDM teva vella 'molt barat ...

Comprar un PICkit2 de Microchip. Li costarà menys que construir-ne un vostè mateix (£ 24). A continuació, es pot programar i depurar una àmplia gamma de xips de Pic. També pot descarregar l'esquema i el firmware de Microchip. ICP està en la programació del circuit!

Gràcies no ho puc comprar al meu país raspallada per anar àpex eBay

Només has d'anar a la pàgina web Lothar Stolz i construir el cable de tensió de programació de baix. http://stolz.de.be/
 lvpc.gif

Sóc un estudiant en una escola politècnica, a Nigèria i se'ns ha donat un projecte per utilitzar AT89C51 en un circiut intrús. PLS en informació sobre aquest

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back