Guitar Amp Selector d'

P

Phineas

Guest
M'agradaria construir un interruptor de manera que pugui escollir entre dues guitarres diferents i dos amplificadors diferents.He intentat amb els interruptors i, o bé tinc un munt de brunzit quan una de les guitarres està apagat o no hi ha un cruixit fort quan la guitarra estigui engegat.

Crec que el que necessiten és alguna manera d'aïllar el senyal i potser la connexió de terra a l'amplificador de la guitarra quan no està connectat.He de fer servir els relés?O transformadors?Conec a una quantitat molt petita d'electrònica, prou com per a ser perillós.Qualsevol ajuda seria molt apreciada.

Bàsicament, aquí està el disseny:
A la guitarra va a un amplificador i es pot canviar dins o fora.
Guitar Amp B va a la B i es pot canviar dins o fora.

Premeu el pedal i s'alterna entre una guitarra / Guitar Amp A i B / B Amp combinació.Si bé és una guitarra connectada a un amplificador, guitarra B s'ha desconnectat Amp B i viceversa.

Gràcies, Fred

Hola,

Tinc una idea, l'ús de commutació silenciosa utilitzant JFETs i aïllar cada un dels canals (per a les guitarres)

Gràcies per la idea.Seria possible obtenir un esquema del que estem parlant ja que no tinc ni idea de com dissenyar alguna cosa?Gràcies.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back