GSM PA llaç ample de banda?

W

Wilson_yu_chen

Guest
Hola a tots,

Recentment em pregunta sobre el control d'ample de banda del bucle PA comentari que vostè necessita.
No varia amb el mètode de control diferent (detecció de voltatge,
la potència de detecció, i fins i tot de percepció actual)?
Pel poder de control per el tipus de PA, que el control de bucle de banda ampla poden ser al voltant de 300KHz que és diferent de la freqüència RAMPDAC mostra.(És per això que el canvi de l'espectre únic criteri | offset de freqüència | major / igual a 400KHZ. Atès que no sembla haver cap possibilitat de matar l'impulsar dins d'aquest llaç ample de banda, no?)

A més, com és la diferència d'ample de banda de llaç obert i llaç estret ample de banda?
Bucle obert cas pot prendre com a unitat de guany de bucle de banda = 0,35 / temps de pujada?

Gràcies

si us plau matrial proporcionar més antecedents sobre el bucle de control d'ample de banda, per exemple és l'ús en tot el sistema o en l'Autoritat Palestina de disseny
procediment?

Aquí està el document, la meva referència.
Tot òrgan pot donar el meu comentari sobre el passat d'enviament?
Gràcies

Wilson
Ho sentim, però necessita accés per veure aquest arxiu adjunt

Tinc estudiar el document de la LTC1758-1/-2, de fet aquest és un simple tipus de circuit a la unitat de l'Autoritat Palestina, el bucle de l'ample de banda és una mesura de temps de resposta!per exemple, quan la potència de sortida del amplificador de potència és superior a la limitada taxa, aleshores aquest xip es va tancar l'AP, després de l'AP de la potència de sortida és zero, si el bucle d'ample de banda és gran (és a dir, resposta ràpida), llavors el xip
s'obri el PA, a continuació, tancament, a continuació, obriu ....., que significa que el bucle es va oscil lar!
per la qual cosa el bucle d'ample de banda és molt important, aquest circuit és similar per al AGC o ALC circuit, el mètode d'anàlisi és el mateix que el circuit AGC orALC, haurà d'analitzar la dinàmica característica d'aquest tipus de circuit i quan decideix utilitzar aquest circuit!
No sé si és útil per a vostè!
gràcies!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back