GoldenGate simulador de cadència

H

Hamid.Kiumarsi

Guest
Hola a tots vull utilitzar simulador de GoldenGate en cadència. Agrairé si em poden suggerir un tutorial pas a pas per aquest cas. Salutacions, Hamid

Vull utilitzar simulador de GoldenGate [color = red] en la cadència [/color]
No puc entendre el que vol dir en absolut. . Utilitza la terminologia correcta. Consulteu la secció "ggUserTraining" directori. Agilent GoldenGate simulador es posa en marxa a partir d'ADE Cadència acaba de Sames com "hspiceD", "ADSsim", "fantasma", etc [color = red] En l'actualitat no existeix un mètode a excepció d'aquest. [/Color] Per cert, es podria utilitzar simulador de GoldenGate el marc del disseny de OrCAD en els primers dies de GoldenGate Xpedion. [Url = http://www.designers-guide.org/Forum/YaBB.pl?num=1268404959/7 # 7] El Fòrum del dissenyador Guia de la Comunitat - El cost de Agilent GoldenGate llicència [/url]

Gràcies per respondre. Tens raó, em referia a llançar simulador de GoldenGate de cadència. El meu problema ara és com executar una tasca d'optimització d'ús de simulador de GoldenGate. Jo sé com fer-ho, però quan executo el meu optimització, és només amb una variable d'optimització i no totes les variables per arribar a la meta i, per descomptat, l'objectiu no és satisfer d'aquesta manera. Aquí està el problema: les variables optimitzada: VGS, vostès i l'objectiu porta d'ample: Id (consum de corrent) = per exemple 20 uA L'execució d'aquesta optimització, ample de porta només està optimitzat per al seu valor màxim, però VGS i vostès estada al seu valor nominal. És això comú en GoldenGate? Vull dir, que el problema de GoldenGate o la meva configuració? Anteriorment he fet en l'optimització de ADS i va ser molt fàcil i eficaç. Però no hi va haver sort amb GoldenGate. Per cert, on puc veure "ggUserTraining"? Una vegada més gràcies per la resposta del sistema.

vaig voler dir el llançament de simulador de GoldenGate de [color = red] Cadència [/color]
segueix estant malament .. [color = red] No hi ha una eina que es diu cadència. Tampoc hi ha una eina que es diu Agilent, Synopsys, Mentor, Magma, SILVAC, etc Utilitza terminologia correcta [/color]
Vostè segurament conjunt VGS i vostès com a variables per a l'optimització i triar per a l'optimització? [color = red] Show me "*. gg" netlist. [/Color] Aquí no demano "*. GPP" netlist.
Qui instal · lat "GoldenGate"? Tenir un contacte amb la persona que va instal · lar "GoldenGate". Però no hi ha cap exemple per a la optimització de "ggUserTraining". Per cert, la versió de GoldenGate utilitza?

Gràcies per contestar Sí, em vaig posar VGS i vostès per a l'optimització. Vaig tractar de pujar la llista de xarxa *. gg, però no va poder. Se segueix dient que "d'arxiu no vàlid". Potser jo pugui enviar per correu electrònic. Estem utilitzant la versió 4.4.9 de GoldenGate i em vaig trobar amb userguides. Gràcies de totes maneres.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back