Generador de regulador automàtic de voltatge (AVR)

B

breakshift

Guest
Estic treballant en un projecte a la Universitat de participació d'un motor-generador (6 kW). M'agradaria saber les conseqüències de desconnectar el regulador i en funcionament el generador - És això segur? Òbviament, jo seria font d'un corrent a les bobines de camp manualment, en cas contrari el generador no es produeix cap energia elèctrica. Els diagrames de circuits / cablejat que ve amb el generador estan limitats - i no hi ha res sobre la AVR. M'han enviat per correu electrònic al proveïdor i encara res. No es pot trobar alguna cosa útil a Internet tampoc. Per tant és possible que algú que em assenyali en la direcció d'una mica més d'informació sobre el tema (RAV en petits generadors)? Si la unitat està desconnectada i que l'oferta actual del meu propi camp, quant de la caiguda de tensió a la sortida? Em va fer una prova de buit a plena càrrega i la tensió es va reduir de 230 a al voltant de qualificació 213v.

El AVR regula la volatge camp en proporció a la càrrega aplicada i per tant manté una volatge de sortida constant. Alimentar manualment el camp funciona bé, però a mesura que augmenta la càrrega, el volatge tendeixen a variar, ja que no pot regular el camp volatge alimentats manualment. Si la càrrega és sempre constant o de la mateixa, es pot establir el camp a un límit i oblidar-se de la AVR. Aplaudiments

Hola casa. Estic molt interessat en aquest tema. Si us plau, algú em ensenyarà a construir un regulador del generador?

Un altre punt és que la tensió de sortida d'un generador és directament proporcional a la seva velocitat. El regulador electrònic compensa els motors limitats governador mecànic. Franco

Un altre punt és que la tensió de sortida d'un generador és directament proporcional a la seva velocitat. El regulador electrònic compensa els motors limitats governador mecànic. Frank
Sí .. Gràcies .. Frank va ser una addició a la meva resposta. Aplaudiments

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back