freqüència i la relació del cicle de treball

M

mexx

Guest
Hola gent, just quan jo estava tractant de controlar el meu motor de corrent continu mitjançant un senyal PWM, jo simplement no podia entendre la freqüència ideal en què els motors de CC ha de ser controlat .. i els com de la freqüència relacionada amb la velocitat del motor b'coz suposo que el seu cicle de treball que decideix la velocitat a la qual els motors s'està movent. quan em van donar el 50% 38KHz .. motor es movia bé en una font de voltatge de 10 volts, però quan em va donar 25KHz ... es va moure i es va aturar en algun moment aftr .. Quina és la raó? gràcies per endavant

Si us plau, expliqui què circuit està usant per produir la senyal PWM i el que impulsa el seu motor. I el que és el motor! Sense entrar en detalls, la pesca d'un peix desconegut en l'oceà és massa. : D

Estic utilitzant un circuit de control h-pont i els seus dirigits motor de corrent continu. no hi ha especificacions esmentades en ell, però quan em va donar un subministrament de 10 volts que es 26mA. encara que jo estic fent servir 16F877 per controlar el motor, estic generant PWM per programari i no utilitzant els mòduls PWM sempre en el micro. el circuit de control és L298N. només una modificació, en lloc de recoverydiodes ràpid esmentats a la fitxa tècnica i am uding estàndard IN4007 a través dels motors d'això és tot.

En general la meitat circuits de pont sortides es desabled causa de la sobre corrents, etc simplement comprovar que fos. 100-1000 Hz és en general molt bé. 25 o 35k és massa fins i tot thogh funciona. Com que no hi ha temps suficient per swich d'encesa / apagat de les sortides dels ponts de mitjana i gran quantitat de transeünts pot danyar el motor / circuit. Aplaudiments

En moltes aplicacions, una preocupació és mantenir la freqüència fora del rang audible. Trobat molts exemples de circuits reals amb 20 KHz.

El pont que s'utilitza és específic per treballar a 25 kHz i fins a 40 kHz. Per descomptat, vostè pot operar en freqüències més baixes, però s'ha de fer audible ... Tingueu en compte a l'hora d'augmentar la freqüència de les pèrdues de commutació també s'incrementa. És per això que es limiten a 40k. No crec que el seu problema està relacionat amb el fet que es va reduir la freqüència ... M'agradaria buscar en una altra part. Utilitzant díodes rectificadors (1N4xxx) en un circuit no és una idea molt bona. Aquests díodes són molt lents per encendre, pel que no va a conduir el corrent acumulat en el motor correctament. Això donarà lloc a EMI i els problemes transitoris i en el pitjor dels casos el pont pot ser destruït pels pics de tensió. Espero que això ajudi, CyBeRbLaK

De fet, estic nou en aquest tema. Ara mateix estic treballant en un projecte que controla els motors de CC amb H-ponts. H-Brigos són interns a les microempreses. Ara estic conduint amb un PWM de frquency 100Hz. Motor funciona bé. Però jo sóc capaç aquí de so. Jo estava pensant que el so es deu als moviments físics. Sonarà desapareix, si augment la freqüència de PWM per sobre de 20 kHz? Hi ha altres factors a considerar? l'especificació diu el Highside màxima i la freqüència de commutació Lowside del pont H és 25KHz. Gràcies per avançat Salutacions

Estic tan estrany el pont mitjà termini. Només sé H-pont que s'utilitza per tal d'invertir la direcció d'un motor de corrent continu. Quan s'utilitza PWM, jo sempre ús 4K - 5K de la freqüència. No hi ha una explicació transparent de com triar la freqüència correcta. Però f fora de banda de freqüències audibles està bé (i utilitzat per a tractar de 20K, que està bé)

Idlebrain, El pont en si no emet so si utilitza les freqüències per sobre de 16kHz ~ (a 16kHz encara sent un soroll agut). En general, 20 kHz és una figura agradable.

Jo sòl utilitzar 500 Hz o menys, no tinc problemes amb el soroll. Quan vaig començar, el motor s'aturi, perquè jo inferior del transistor (o no es protegeixen adequadament) i es va cremar. Això és fàcil de verificar, enviar de CC a la H-pont per convertir completament en. Si no passa res, alguna cosa es va trencar. També pot connectar el motor a DC per veure si encara es converteix.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back