FPGA interactuar amb la interfície USB de Nokia per a mòbils?

H

hafeez

Guest
Hola nois, primer post, però no massa confirmar .... Ok, aquí està el problema, im usant Altera Cyclone II per als meus estudiants de llicenciatura, ara vull connectar el meu mòbil Nokia 2690 amb el meu FPGA, i aleshores utilitzar la seva càmera per a processament d'imatges, és a dir voleu utilitzar parts internes del meu mòbil per al meu treball ??? Algú pot ajudar-me respecte a una interfície USB basat en mòbil i els seus consells de comunicació interna? Gràcies i Salutacions, Hafeez Qazi

Hola, necessito saber si el cable de connexió és un cable USB o un convertidor d'USB a UART. En el cas anterior, aquesta tasca és realment complicada, ja que cal trobar un controlador de codi obert per al telèfon o, simplement, la pirateria. en aquest últim cas, tot el que has de fer és controlar el telèfon amb comandes AT i intentar accedir a la càmera. T'aconsello que usi una càmera web en lloc d'un telèfon mòbil, tracti de buscar a Internet per a la connexió de la càmera web per a FPGA i trobareu una gran quantitat de recursos, a més del més simple.

Hola, necessito saber si el cable de connexió és un cable USB o un convertidor d'USB a UART. En el cas anterior, aquesta tasca és realment complicada, ja que cal trobar un controlador de codi obert per al telèfon o, simplement, la pirateria. en aquest últim cas, tot el que has de fer és controlar el telèfon amb comandes AT i intentar accedir a la càmera. T'aconsello que usi una càmera web en lloc d'un telèfon mòbil, tracti de buscar a Internet per a la connexió de la càmera web per a FPGA i trobareu una gran quantitat de recursos, a més del seu senzill
Na estimada, ja he fet en el treball de la comanda. , i saber què mòbil de suport aquestes coses ........... La meva tasca eventualy és utilitzar o explorar la percepció dels mòbils, no la càmera de coses ........... Així que no és la resposta servicial, que necessito alguna cosa més: (

Per tant, s'han establert un vincle amb el telèfon utilitzant el kit de FPGA? següent, per què no utilitzar el telèfon intern mòdem GPRS per realitzar una connexió a Internet i arrencar una aplicació de servidor en la FPGA. Això li permetrà controlar de forma remota i comunicar-se amb la FPGA. o simplement realitzar algunes tasques d'automatització a través de comandaments enviats en missatges SMS.

Per tant, que hagi establert un vincle amb el telèfon utilitzant el kit de FPGA? següent, per què no utilitzar el telèfon intern mòdem GPRS per realitzar una connexió a Internet i arrencar una aplicació de servidor en la FPGA. Això li permetrà controlar de forma remota i comunicar-se amb la FPGA. o simplement realitzar algunes tasques d'automatització a través de comandaments enviats en missatges SMS.
Oh, home, aquesta és la meva pregunta de com la interfície, tinc una interfície de la meva 8051 amb alguns mòbils de Siemens utilitzant les ordres AT, i després nokia3110 utilitzant M i les ordres F! Però aquesta vegada estic interessat en l'ús d'USB connectat mòbil, com tinc Nokia2690?? I jo necessito saber com es THSI fer??? Si us plau, ajudeu-me! Quan fa d'interfície faré el que tu diu: ([COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Missatge afegit a les 12:56 --------- - Post anterior va ser a les 00:55 ---------- [/size] [/COLOR] Oh, home, aquesta és la meva pregunta de com la interfície, tinc una interfície de la meva 8051 amb alguns mòbils de Siemens utilitzant les ordres AT i, a continuació nokia3110 utilitzant M i les ordres F! Però aquesta vegada estic interessat en l'ús d'USB connectat mòbil, com tinc Nokia2690?? i necessito saber com es THSI fer??? Si us plau, ajudeu-me! Quan em fa la interfície i farà el que va dir o: (

USB, la recerca d'un controlador de codi obert (per a Linux seria millor) i tractar d'entendre com controlar el terminal. aquesta és l'única solució, i em sap greu dir-te que que jo sàpiga no hi ha cap controlador de codi obert per a telèfons Nokia. però es pot comprovar en els fòrums gsmhosting.com. bona sort.

Camí de tornada en el temps, he dissenyat USB2.0 central a FPGA per a la meva interfície USB, i knwo com fer front a ..... Però només sé que DNT quin tipus d'ordres realment ser enviat a un mòbil per obrir les seves fonts internes de dades ........ Com un PC normalment??

exactament, vostè ha d'entendre les rutines integrades al controlador.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back