Fonaments de disseny de PCB a la llar

P

purifier

Guest
Sempre m'he preguntat com la gent de disseny PCB ... Suposem que tinc un circuit que no és tan gran .. Conté només un parell de circuits integrats i resistències i condensadors ... Com puc dissenyar un circuit imprès i després fer la placa PCB a casa? Vull dir, ¿quines són les eines necessàries i coses per l'estil? Tinc accés als següents: 1. Multisim 2. Àguila PCB 3. PCB123 Pot algú si us plau m'ajudi ...?

Si es dissenya una targeta de circuit imprès mitjançant els programes informàtics (com s'indica) el resultat, si és el cas (a casa) serà una còpia impresa. Sap vostè alguna cosa sobre la fotografia a casa? Vostè haurà de knowlage per crear una "obra d'art" i, a més, haurà d'utilitzar un "cambra fosca". Després d'aquest fet que utilitzarà sensible a la llum de polvorització (positiu o negatiu) i ruixar aquest material en un espai en blanc PCB. A continuació, posarà aquesta obra en el ruixat de PCB i l'exposeu a la llum UV. Següent operació serà treure no exposada (exposada) pintura utilitzant un dissolvent, i el següent gravat al PCB mordent tal com ara clorur fèrric .. Si la placa és realment molt simple, es pot dissenyar el disseny de la PCB de 0,1 "de paper, inverteixi el paper, després amb un punxó perforador els llocs on tenen pins dels components, 0,8 mm, de perforació, i l'ús d'una ploma de PCB (si no que es pot utilitzar una xeringa i la falta d'ungles) elaborar totes les pastilles i camions. Llavors gravar la placa a un gravador i el PCB està llest .. Mayby aquest no es veurà molt professionals, però es pot fer en mitja hores .. Una cordial salutació, IANP

Moltes gràcies .. La segona part va ser molt útil ... Podria tenir un tutorial més detallat sobre això? Em refereixo als continguts de la ploma i la forma d'usar-lo ... Quines substàncies químiques a utilitzar exactament? El primer d'ells és bo, però no tinc cap producte químic o de matèries primeres amb la meva ... Així que hi ha alguna placa que fa kits disponibles per aquí? Fent una PCB amb un llapis sembla ser bo. Però en primer lloc, com puc fer un disseny de la PCB ... Hauré d'aprendre molt per dissenyar només un disseny d'un petit circuit que consta de 100 components atmost? La majoria dels quals són resistències i condensadors ... Si us plau, ajuda ...

Pot rics un compromís molt bo el disseny d'un PCB amb un programa informàtic i en base a aquest disseny d'equip (que té l'avantatge que la majoria dels paquets de programari inclouen biblioteques de components com ara resistències, gorres, circuits integrats, transistors ....) pintar en un espai en blanc amb PCB, per exemple, s'esmenta precoç de PCB ploma: veure llocs com aquest per més detalls sobre les plomes de PCB. Aquesta opció només és bo quan no tens temps ni els recursos per desenvolupar PCB més professsionally .. Abans de començar amb el disseny de PCB anar a classes particulars de disseny de PCB de la qual es pot aprendre el bàsic. Heus aquí un exemple:% http://www.pcb123.com/tutorials/PDF 20Documents/PCBDesignTutorialRevA.pdf # search = 'pcbdesigntutorial "Una cordial salutació, IANP

Moltes gràcies ... Això és un impressionant tutorial ... Vaig a llegir això i em posaré en contacte si tinc preguntes mes ... Moltes gràcies pel seu temps ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back