Floating POINT Arith VHDL CODI

M

manish12

Guest
HI, A TOTS ESTIC TREBALLANT EN ADDER PUNT FLOTANT, opration SUB, MUL, qualsevol bon enllaç per a l'estudi?

bonic, però necessito una mica de codi VHDL (pel que fa a) a estudiar.

Per a mi que està funcionant. Però pots anar a casa OpenCores dir i buscar vostè mateix.

necessita inici de sessió, i després de crear un compte, un dia és necessari per a la conformació. si algú ja es compta allà plz uplaod [correu a mi mdreams1@rediffmail.com ] FPU el material d'aquest lloc. gràcies.

[Quote = manish12] un dia és necessari per a la conformació. [/Quote]

hi Manish, estic tenint codi Verilog per floting posat punt i una mica de material dur. per .................

on hi ha l'home?, estic esperant. alguna manera puc obtenir el meu Nacions Unides i pw.

hey intentar nucli IP de punt flotant FPGA de Xilinx. En el meu disseny anterior que he fet servir. Vinod

[Quote = Vinodkumar] hey intentar nucli IP de punt flotant FPGA de Xilinx. En el meu disseny anterior que he fet servir. Vinod [/quote] t'aprecio! però què més queda per dissenyar? , El requisit és el disseny de la FPU. que li agradaria comentar alguna cosa sobre "nucli IP de Xilinx". pot ajudar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back