filferro per embolicar un 48-pines CLCC paquet

G

George

Guest
Tinc un sensor d'imatge de Motorola per a un projecte de la mina.Està en un 48-pines LCC paquet.He trobat un sòcol de LCC plastronics.Realment el seu disseny impecable.Vostè només ha de prémer avall en el sòcol i el sensor d'imatge només panys dret
polz El problema és què faig amb ell ara.Volia embolicar cable al connector, però no hi ha connexió de PGA que puc trobar.
Els pins en el sòcol es troben en LCC 1.016mm to.
No és molt normal per a qualsevol protoboards que puc trobar.
A més, les clavilles es troben en una plaça amb un dins i fora de la fila, amb la fila fora compensat per un mitjà to.

Algú té alguna experiència amb LCC preses?
Alguna idea de com puc construir aquesta?
He trobat algunes coses que estaven molt a prop overpriced.
Estic pensant en la esquinçament d'alguns davant les patilles d'un cable connector de recapitulació i amb un amic meu, alguns forats de trepant en una peça de fibra de vidre amb una fresadora.
Qualsevol pensament que ajuda.

-George

El que he fet moltes vegades és la soldadura de filferro de filferro per embolicar l'endoll i cable que als llocs de recapitulació!És no tenir especialment bonica però funciona molt bé.

Salutacions cordials,
Alexg

Si el circuit funciona a qualsevol velocitat vostè estarà en problemes amb el cable de recapitulació, diafonia, la integritat de la senyal,
el soroll, etc, millor fer costum pcb.
Bona sort.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back