ferrita transformador detalls de disseny

V

vidya.m

Guest
podria o pls em donen detalls de nucli de ferrita transformador de disseny utilitzats en el convertidor flyback

Totes les empreses cada marca, cada model té els seus propis detalls sinuoses. De totes maneres, vostè pot provar això .... vent 30 girs de 20 swg en les corbes de primària i 1.000 de 33 swg en el secundari. Thaz ella ... Salutacions: D: D

[Quote = vidya.m] o podria pls em proporcioni els detalls de disseny de nucli de ferrita transformador utilitzat en el convertidor flyback [/quote] Has de ser específic sobre AC / DC, potència i voltatge d'entrada / sortida. Keith

Si no sap el que you'r fent, jo no ho recomanen fortament ** fent el que "pranam77", va dir.

vostè ha de proporcionar tensió d'entrada, tensió de sortida, corrent de sortida i la freqüència d'operació per dissenyar un transformador

Hola vidya.m, Check pls "Expert PI Programari Design" _ es pot calcular molt bé la seva recerca de Transformadors de ferrita amb ell :) ... La seva lliure descarregable. w * w.powerint.com / design-support / pi-expert-design-programari K.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back