Fer trampa empresa Chineese

G

grittinjames

Guest
Hola a tots, beaware d'aquesta empresa enganyant [url = http://www.wholesale-sale.us/information_1.html] Sobre Venda a l'engròs-Sale.us: Venda en línia de descompte a l'engròs [/url] Ells són el frau i no et trapezi aconseguir. Un meu amic enviar 800 $ través de Western Unió per a l'ordinador portàtil. Després de recollir els diners que no són ni tan sols respondre a qualsevol missatge de correu. Vull ajudar-lo, si vostè sap d'alguna manera per favor hágamelo saber, gràcies

Consell per a qualsevol que faci compres per Internet: Mai enviï diners per Western Union. L'ús de PayPal o targeta de crèdit, llavors vostè pot tenir almenys una persona d'aquestes empreses investigar i recuperar els diners. Enviar diners en efectiu és generalment una mala idea. Intenta posar-se en contacte amb el personal de la policia local - que poden tenir una divisió de delictes cibernètics (o equivalent) que investiguen el frau en línia.

Tot i que els diners és transferit per Western Union, a l'extrem receptor, el pagament de 800 $ és, naturalment, amb la verificació feta per mitjà de la prova identificació de la persona a qui s'envia la quantitat en nom de. Pel que el mateix pot ser investigat per Western Union i la persona pot ser rastrejada. Però un pot haver de conèixer a la persona per aconseguir els diners o l'ordinador portàtil Salutacions

Hola, sóc un home de negocis xinès, i m'alegro de ser un dels membres de edaboard, però estic trist de veure aquesta companyia de frau en el primer dia. He comprovat la web que sempre, sembla que el personal és molt jove, així com la seu és de Henan, en realitat, és una província on tenen molts tramposos. però alguns són homes de negocis real. Per obtenir ajuda, pot posar-se en contacte amb mi, per cert, jo estic ocupat en l'assumpte del pont rectificador, el meu correu és hbhe@share-leshan.com.cn Em sap greu per la seva pèrdua! !

Hola a tots, beaware d'aquesta empresa enganyant [url = http://www.wholesale-sale.us/information_1.html] Sobre Venda a l'engròs-Sale.us: Descomptes per Internet a l'engròs venda [/url] Ells són el frau i no et trapezi aconseguir. Un meu amic enviar 800 $ través de Western Unió per a l'ordinador portàtil. Després de recollir els diners que no són ni tan sols respondre a qualsevol missatge de correu. Vull ajudar-lo, si vostè sap d'alguna manera per favor hágamelo saber, gràcies
vagi amb compte

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back