fer pròpia nis Junta de Desenvolupament per a l'aprenentatge

H

hiclickme

Guest
Hola
Vull aprendre FPGA i NIOS II.I vull fer la meva pròpia placa de desenvolupament per començar a rebre.Només necessito un sistema de base.Podria dir-me com començar a obtenir i em digui on puc aconseguir un esquema?
per NIOS II, que xip he de triar?cicló o startix?
El meu objectiu final és el disseny de la meva PDA amb la meva pròpia Junta FPGA.
Gràcies!

esquemàtica de la targeta d'avaluació, que utilitzen a l'implementat NIOS (II) sobre la FPGA i més unitats de processament, es pot obtenir a la pàgina web de Altera, o si vostè té la NIOS (II) IDE, vostè té l'esquema de plaques d'avaluació del cicló i Stratix.
amb els esquemes de les juntes d'avaluació, vostè pot fer esquema bàsica del sistema.

Tinc esquemes de la meva pròpia targeta basada en el cicló - que no s'executa NIOS, però estic segur que podia.L'únic que pot faltar és SDRAM (jo faig servir SRAM lloc).

http://via.dynalias.org

hola!jdhar
Puc accedir a la pàgina principal
però
/ Hw / ...no és accessible
així que ¿podries per favor, consultar els enllaços?
gràcies a vostè i al seu disseny

Que estrany - Pot tornar a intentar?Puc accedir-hi bé, i veig a altres persones acessing que ...ha trobat els esquemes de la meva disseny de referència?

Gràcies a tots.Comparant el preu de PCB DIY a bord d'un cicló de base fet, jo trio el segon.Al voltant de 75 USD per un Consell de cycone amb EP1C6T.
Bé, per descomptat, el seu just per a l'inici ràpid.Vaig a fer la meva pròpia taula després realment pot manejar aquest nou dispositiu.

Jo ús la Junta FPGA d'EP1C6. I es pot executar el programari de base Nens (ex.hello_led).Si voleu dissenyar la seva PDA la EP1C6 potser limitat.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back