FDTD cos de revolució Codi

S

sjbale

Guest
Hola, em pregunto si algú pot indicar-me on és, o sap el nom de, un cos de revolució solucionador de diferències finites domini del temps.

i s'han fet ja un codi de BOR-FDTD per simular la fibra òptica i el ubload tard becoase no estic preparat ara gràcies [size = 2] [color = # 999.999] Alta després de 6 minuts: [/color] [/size] aquest codi el vaig fer servir en els meus articles 1 - M. Nadya, Attiya AM, El_Mashade MB, "Anàlisi no lineal de fibra Bragg Grating ús de BOR-FDTD amb el mètode d'integració directa", Ràdio 25 Conferència Nacional de Ciència (NRSC2008), març, 18-20, 2008, Facultat d'Enginyeria, Universitat de Tanta. Egipte 2 - M. Nadya, MB El_Mashade, AM Attiya, "Anàlisi de la propagació de polsos ultracurts en fibra òptica no lineal mitjançant BOR-FDTD Tècnica", Ràdio 25 Conferència Nacional de Ciència (NRSC2008), març, 18-20 de 2008, Facultat d'Enginyeria, Universitat de Tanta. Egipte gràcies

Hola, Gràcies per la resposta. Jo tinc la meva pròpia casa-resoldre cervesa en marxa el que no necessita.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back