Experimentar amb nucli ARM7TDMI

K

krunal_299

Guest
Un dispositiu Hi calenta a la gent aquí! Estic expeimenting amb ARM7TDMI temps primer nucli. Estic usant: IAR Workbench (Aval), Ondulador (LPT) eina de depuració, AT91SAM7S64. Així que aquí ningú té experiència amb la mateixa configuració agradaria que em donés alguna idea sobre com es pot integrar amb wiggler IAR? Pel que he entès la forma de la documentació que havia passat, IAR ha construït al controlador per Macraigor wiggler openOCD. Així que l'únic, he de fer servir wiggler, és simplement connecteu el wiggler de JTAG port per al kit d'objectiu, i seleccioneu aquesta Macraigor com a eina de depuració des del menú d'opcions de projectes de la finestra de IAR. Estic en el cert d'aquesta percepció, o que he de fer alguna cosa més específic per a la integració Ondulador? I també m'agradaria saber després que Com puc programar el flaix de l'objectiu, ja que no podia tenir una idea clara de la documentació de IAR. Gràcies per endavant! molts aspectes!

Hola, crec que més fàcil perquè pugui generar l'arxiu HEX amb el programari IAR i aleshores utilitzar H-JTAG ( www.hjtag.com ) per descarregar el codi en el micro per wiggler. Esperem que això li ajuda. Bye D.

Hola! Gràcies per aquesta resposta tan ràpida. Té vostè raó, però què passa amb depuració? H-JTAG pot ser usat amb maquinari wiggler port paral · lel? em van deixar anar a través de l'enllaç proporcionat per u. Crec que vostè té experiència amb ARM7TDMI, qualsevol suggeriment per començar (passos bàsics i precaució) es heartly appriciate. He treballat amb sèries AVR en el passat. Moltes gràcies un cop més! Moltes salutacions!

Finalment tinc el recurs d'H-JTAG. I respostes sobre l'ús del H-JTAG. Gràcies!

Hola, per desgràcia, sóc un principiant microcontrolador també. Estic usant Keil compilador (versió gratuïta) i em vaig comprar un clon ULINK (no és car) que treballen amb Keil. Jo ús NXP ARM7 (LPC2xxx sèrie). Bye Dan

Ok amic! Cap problema, tots dos són biginner. ho anem a compartir la nostra experiència aquí. Bye ......

Hola de nou! Tinc H-JTAG amb el maquinari clon wiggler que estic intentant comunicar-se amb AT91SAM7S64. No obstant això, H-JTAG servidor no pot fer això. Després d'instal · lar H-JTAG setup.i sóc només executa el servidor de J-etiqueta de la seva icona d'accés directe després feu clic en''detectar objectiu'', però no hi ha resposta del dispositiu de destinació. Del port de proves està bé. Algú ha intentat el mateix? Si és així PLS il · lumina perquè jo pugui seguir endavant. Gràcies i salutacions!

Hola nois, no vull ser destructiu aquí i si vostè compra clons només has de treballar a través de les escombraries. Keil es resol gran part de la caixa amb el ulink real o ULINK2 mentre SAM7 amb IAR funciona millor amb SAM-ICE, que és un Atmel dedicada J-Link de SEGG. Tots dos costen $ pocs euros o més, però és el gran avantatge, funcionen! Bob

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back