Escriure programes de Linux des de Windows

E

embeddedlover

Guest
Sóc nou en linux i vull acostumar-me a conjunt d'ordres de Linux. Jo vull un IDE que es pot instal · lar en Windows des del qual puc practicar els programes de linux. Pot algú suggerir alguns IDE, juntament amb els compiladors que poden anar en les finestres ...

No sé què vols dir amb els programes de linux. Però es pot instal · lar Cygwin o amb MinGW per obtenir la cadena d'eines GNU per a Windows i l'ús d'Eclipse com IDE. - Amr Ali

Estic d'acord amb Amraldo, el sistema Cygwin pot proporcionar aa manera de familiaritzar-se amb la forma en Unix de la vida. També pot considerar l'ús d'un "viu" de distribució, que fa tot des d'un CD o DVD d'arrencada. Si vostè està buscant Expecially un llenguatge de programació, que depèn de les seves necessitats. Vostè pot escriure una eina de línia de comandes mitjançant l'ús raonablement portàtil estàndard de C / C + + i hi ha moltes biblioteques que hi ha a la part d'interfície gràfica d'usuari. He treballat en un petit programa multiplataforma EDA (que he pujat fa uns dies en edaforum) i jo i és molt apreciada Java.

Intenta Lázaro! Què és Lázaro? Lázaro és la biblioteques de classes per Free Pascal que emulen Delphi. Free Pascal és un compilador de GPL que s'executa a Linux, Win32, OS / 2, 68K i més. Free Pascal està dissenyat per ser capaç d'entendre i compilar la sintaxi de Delphi, que és la POO curs. Lazarus és la part del trencaclosques que cal que li permetrà desenvolupar programes de Delphi com en totes les plataformes anteriors. A diferència de Java, que s'esforça per ser una escriptura, un cop executat en qualsevol lloc, Lázaro i Free Pascal s'esforça per escriure una compilació en qualsevol lloc. Atès que el compilador exactament la mateixa està disponible a totes les plataformes de dalt vol dir que no necessita fer cap recodificació per produir productes idèntics per a diferents plataformes. informació [/url]

Gràcies pels seus suggeriments im usant Cygwin només per acquinted amb el conjunt de comandaments de Linux ..... he configurat el meu TextPad per compilar els meus programes ...

Si us plau, intenteu fer servir Eclipse IDE també. - Amr Ali

Si vostè va a començar a escriure programes en Linux em permeto suggerir VIM (o qualsevol altre editor de text que prefereixi), i el CCG. Crec que serà millor que apreciar i entendre com funciona tot :)

pot isntall ubuntu-portàtil a la finestra per a l'ús vostè pot trobar a Internet helfully ... divertir

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- missatge afegit a les 19:06 ---------- Previous post va ser a les 19:04! - ---------</span></span>
pot isntall ubuntu-portàtil a la finestra per a l'ús vostè pot trobar a Internet helfully ... divertir-se!

Què passa amb l'ús d'una màquina virtual (com virtualbox, per exemple) i després Linux això? No obstant això, GNU / Linux és en la majoria dels casos compatibles amb POSIX, per la qual cosa escriure codi perquè els sistemes de mitjans escriure codi compatible amb POSIX. També pot escriure codi independent de la plataforma, utilitzant les eines portàtils com Qt i el marc com Boost C + +. Si voleu escriure codi Java, només necessita una JVM i el seu codi s'executarà en totes les plataformes. Bona sort.

Hi havia una vegada una versió lliure de Delphi-V3 - No sé si el seu encara disponibles - que per descomptat és natiu de Windows, però em va semblar el ja esmentat Pascal lliure compilat el seu codi molt bé. (Que en realitat tenia D3 C / S, però utilitzar la versió gratuïta de material d'origen) En el moment que em va donar el control d'un IDE basat en Windows amb la capacitat de produir codi de Linux. Jo no estava en absolut impressionat per Llàtzer. Bona idea, però mal implementat. Vaig mirar a Eclipsi, però acabo d'assabentar que és absurd. Free Pascal és realment impressionant, però necessiten desesperadament un "bé" IDE. gat

Algú ha tryed Mono i Linux? Estic tractant d'activar monodevelop per desenvolupar aplicacions. NET que s'executa sota Windows també, però no semblen entendre com fer que funcioni ..

Hola, et suggereixo CodeLite IDE ([url = http://codelite.org/] CodeLite IDE Principal / Pàgina Principal [/url]), també ve amb la instal · lació de MinGW i fa la vida més fàcil per als principiants.

Bé, si vostè és aficionat de tipus TC de IDE llavors vostè pot utilitzar RHIDE per compilar programes en C, C + +. Bé per a l'aprenentatge de Linux:. Recordo No es pot volar un avió de combat fins i tot si vostè és un expert en jocs de vídeo Combat No es pot creuar l'oceà de peu a la riba. Bottomline: Instal · lar un Linux Distro Ubuntu, Fedora, Debian al vostre sistema. Salutacions.

Si vols practicar Linux i després experimentar en la realitat, instal · lar [url = http://www.virtualbox.org/] VirtualBox [/url] que és gratuïta i crear una màquina virtual per instal · lar linux i experimentar en la seguretat dels l'entorn de Windows sense tenir la por de que si alguna cosa surt malament no serà capaç d'arrencar o alguna cosa així, s'utilitza per al sistema operatiu Linux i l'ús de les seves eines. Fins i tot es pot instal · lar la distribució de múltiples servidors Linux per decidir quin li agrada més. Les instantànies són útils varien, pot emmagatzemar l'estat actual, fes el que vulguis i si cal tornar a la instantània i tot torna com estava quan es va prendre la instantània. Així és com vaig aprendre a multiboot, arreglar els sectors d'arrencada, la partició i els programes de còpia de seguretat, etc Alex

Tinc Ubuntu instal · lat en el meu PC ..... També he instal · lat Anjutha IDE per C / C ++... Jo només tenia compilador GCC integrat i no tenen G + + compilador ... Com puc incloure G + + a Anjutha?

Tinc Ubuntu instal · lat en el meu PC ..... També he instal · lat Anjutha IDE per C / C ++... Jo només tenia compilador GCC integrat i no tenen G + + compilador ... Com puc incloure G + + a Anjutha?
Si heu instal · lat la cadena de GCC eina per defecte g + + està instal · lat, a menys que si s'ha seleccionat no instal · lar g + + durant la instal · lació. Ara diuen que vostè és capaç d'executar g + + des de la línia d'ordres? Si sí, llavors a partir de Anjuta "Fitxer-> Nou> -> Projecte" a la finestra hi haurà fitxes de "C, C + +, JS, Java" ha de seleccionar C + + per al seu projecte. aquesta fitxa s'ha genèrica de C + +, i gtkmm WxWidget "seleccionar l'opció del projecte. Espero que això ajudi.

Ja G + + ha de ser instal · lat per defecte, però no vaig poder trobar G + + a la carpeta bin ... Jo sóc incapaç d'executar la línia de comandes i que estava llançant un error, he comprovat que la carpeta ... Ara vull incloure G + + a Anjutha és possible? o he de començar amb la instal · lació de nou tot ....?

Jo sóc incapaç d'executar la línia de comandes i que estava llançant un error
Bé, g + + en animals petits ha de ser executat per la línia d'ordres. i està present en / usr / bin tractar d'executar des de qualsevol directori. No ha d'executar en un sol directori / usr / bin. Si s'executa llavors estar segur que vostè té una feina g + + NO G + + [citar] Ara vull incloure a G + + a Anjutha és possible? o he de començar tot de nou CITA configuració ....?[/] NO el que has de fer és utilitzar el gestor de paquets com "yum" al barret i Xarxa Hat Enterprise Linux o apt-get en Debian i la distribució de derivats. Com vostè ha esmentat Ubuntu , s'ha d'utilitzar sinàptica / dpkg. Estic segur que té un gestor de paquets gràfic en Ubuntu. S'utilitza per afegir g + + per instal · lar. Espero que resoldrà el seu propòsit.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back