Error de línia de comandes: Switch "silenciós" no està permès

N

Nils

Guest
Hola tots i totes, sóc nou en el disseny de FPGA. Per al meu projecte de recerca dels estudiants que tracten de començar a executar el Altium NanoBoard-NB1 amb un Xilinx Spartan-IIE xip FPGA en ell. Estic treballant amb el Dissenyador de Altium 1 Nexar 2004. També he instal · lat el Xilinx ISE 8.1i WebPack per tal de poder programar la FPGA a la targeta secundària. Però quan em poso la programació de la FPGA es mostra un missatge d'error següent:
ERROR: Portabilitat: 90 - Error de línia de comandes: Switch "silenciós" no està permès
Algú em pot ajudar amb aquest missatge d'error? He de canviar alguna configuració? Moltes gràcies Nils

Suposo que vostè està tractant d'executar iMPACT de Xilinx, però no va dir com es va posar en marxa. 8.1i iMPACT accepta diversos paràmetres de línia d'ordres, però "silenciós" no és un. La majoria de la gent posar en marxa un Xilinx iMPACT sense cap paràmetre de línia d'ordres, i aleshores utilitzar la seva (confusa) interfície gràfica per configurar la FPGA. Algunes persones iMPACT executar en mode batch de línia de comandes sense interfície gràfica d'usuari.

He resolt aquest problema mitjançant la instal · lació de Xilinx ISE 1/7 ... amb aquesta versió de l'interruptor silenciós està permès. l'altra opció per resoldre el problema seria la d'actualitzar el Altium Designer a la versió 6.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back